Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1827 ggr
russin
2

Fläskläpp...

Förbaskade överglada valpar !

Böjde mig ner i morse då min 1-åring ville pussas och då kommer givetvis 5 månaders valpen rusandes för att göra samma sak. Tyvärr är hon inte riktigt lika noga med att hålla borta sina tänder, så nu sitter jag här med lätt svullen, ön och blodig underläppTungan ute

Dom är så rara våra små änglarFlört

Emaljoh4
0

Hahaha! Ser det framför mig! Flört

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

russin
0

är dock tacksam för att dom oerhört vassa valptänderna är utbytta - för annars hade väl halva underläppen strukit med !Foten i munnen

Lilla fröken behöver lära sig vara lite mer försiktig med sina tänder.

Emaljoh4
0

Så hon pussas med tänderna också? Tungan ute

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

russin
0

Absolut - enligt henne ska en puss kännasFlört

Beckibus
0

Haha ser det framför mig hur Hon laddar och sen spriiiiiiing!! 😝 hahahahah!! Hoppas att det läcker fort! Och att det blir bättre snart!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

russin
0

Jodå, det läker nog snabbt. Inte svullet längre, men ont då det är ett sår på läppen - ungefär som ett skärsår. Jäkla tänderSkrikandes

JoannaLi
0

Åh, I know the feeling, men vi jobbar på det…

Om jag inte får fläskläpp när jag kommer hem, så brukar jag få långa rispor på ryggen i stället.

Jäkla taggade gullunge… Sedan kan man inte bli arg på honom heller, för han vet direkt att han har gjort, och 'skäms'. *Djup suck.*

russin
0

Hahahaha - Polly har inte ens vett att inse hon gör något galet. Hon är bara gladOskyldig

wesdi
0

Isch, ja jag vet hur det känns… min storpudel nockade mig en gång… min underläpp sprack ordentligt och det gjorde ont i mina tänder vill jag lova.

Tur i oturen hade jag en tid hos tandläkaren dagen efter  (som själv är hundägare). Förklarade vad som hänt och hon tog extra röntgenbilder på mina framtänder för att kolla men de var hela tack och lov.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress