Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1036 ggr
Emaljoh4
0

Nosiga

Blir era hundar nosiga på våren!?

Det är drygt när min vovve ska nosa ööverallt när hon går lös. Känns som man aldrig kommer någonstans.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[Forest]
0

Ja, de verkar som alla goa lukter kommer fram. Är mina lösa så går jag, de kommer snabbt när dom ser att matte inte stannar utan snabbar sig :) Är dom därimot kopplade så har jag redan lärt in -rast/lukta/fritt sen går vi när jag säger japp då går vi. Nu stannar jag givetvis om det ska bajsas osv men ofta gör dom det på dessa rast/fritt har flera såna under promenaden. Jag gillar inte att stanna överallt då får man göra 10000000 stopp Flört Jag powerwalkar o joggar oxå så de vet mycket väl men ofta är de lösa o då luktar de mer fritt som är meningen

Fridaaaa
0

Japp blir hon. Dock inte så mycket i skogen då hon inte vill gå så långt ifrån oss ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Linnea
0

Min hund vill nosa mycket året runt, ingen skillnad. När hon går kopplad så nosar hon bara tills kopplet sträcks för jag väntar inte. När hon är lös kan hon nosa nästan hur mycket hon vill. Fast jag väntar inte då heller men hon hinner ju nosa mer än när hon är kopplad, sen springer hon ifatt mig. Bra motion för övrigt.

Skynda långsamt så går det fortare.

Beckibus
0

Nja lite kanske de blir…Men inget man märker.. Kommer alltid när man ropar.. Men klart vårkänslor får dom ju ändå..

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/