Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 931 ggr
[djurens_vän]
0

x-work

hej hej nu ska vi ha x-work i skolan och alla som inte vet vad det är så är det ett engelska jobb som man ska skriva om någonting minst 8 sidor och jag har hundraser + allt man kan göra med hundar och då är det så att jag måste hitta mycket fakta och då undrar jag om ni kanske vet något om hundraser, typ om ni vet om en speciell hundras så kan ju ni skriva först hund och sen fakta? :)

Fransk bulldog

……. (fakta) så blir det lättare att se vad ni skriver om!

och gjärna udda hundraser som ingen vet så mycket om! :p

:) tack för hjälpen skriv så mycket ni kan!! :p och sen när den är klar om många många veckor så kan jag sätta in den här så kan ni se vad jag har skrivigt!!!! men tack för hjälpen!!!!!!!!!!!

[Forest]
0

Fakta kan man hitta rätt mycket på olika rassidor men oxå försöka få en liten rasintergiv av uppdödare av rasenFlört

[djurens_vän]
0

jaha skit de samma då!!

[Forest]
0

2 ? jag har ingen udda ras direkt därmed kan jag inte ge dig den infon du söker tyvärr. Men du får gärna skriva vilka udda raser du tänker på kanske nån har sån uddras här inne o kan svara på dina fråger o ge dig bra info om rasen Flört

TjockaBerta
4

Du menar att vi ska göra din läxa?

>>>Malum domesticum<<<

Maja2
0

Ts, sök på nätet, finns ju både SKK, samt att det går att googla.

[Driva]
0

SKK har väldigt bra om alla raser på sin köpa hund-sida.
Sen räknas nog inte random personer på ett forum som bra källor, bättre att ha gedigna källor ifrån börjna :)