Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1336 ggr
JenniferFahlander
0

Bilder och träning.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej .. Jag älskar att träna med min hund Zigge (Agility) Samtidigt som ja älskar att ta kort på honom när han tex hoppar osv.. Har ni nåra fina bilder på era hundar när dom tränar? :) Kan va vad som helst :)

här kommer en Bild på min hund Zigge :)

hoppet ser större ut än var det är men de ser ganska coolt ut :)

LinaK
1

Hoppas inte du låter din hund hoppa så högt mycket, det sliter något enormt på leder. Är han röntgad din hund?

Här är en bild på min Sigge som kör slalom, denna bild har SyntHare fotat.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

LinaK
0

Sigge hoppar genom däcket, även denna bild har SyntHare fotat.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

JenniferFahlander
0

#1 .. Haha hindret är inte så högt de ser bara ut som de jag har tagit nerifrån och upp så de ser större ut.. hunden får ju hoppa cirka så högt som hunden själv är i manken.. o Zigge e 56 i manken.. Men tror inte de där va mer än 50 elr nått.. haha minns inte va ettag sen ..

De va jätte fina bilder som ni har lagt upp.. :)

indra-bus
1

Ja, de ser ut som Patrik Sjöberg kan slänga sig i väggen ;)

Jätte finna bilder.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

JenniferFahlander
0

Hahahaha.. #4 de får vi hoppas att han redan gjort.. om behöver han hjälp så får han ringa polia. :)

indra-bus
0

Ja, de har du rätt i.

JenniferFahlander
0

Hahaha.. :) #6 Har inte du nån hund som du har nån fin bild på ? :)

indra-bus
0

Ja är nog sveriges sämsta fotograf. I band tar jag kort på svans tippen i bästa fall halva hunden. O dessutom en dålig kamra. Hittade ingen tränings bild de ligger på andra datorn.. men denna är lite gullig men där ligger hon ju still ;)

Qepta
0

Lilla Lisa tränar agility

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

JenniferFahlander
0

#8 .. Alla måste ju va dåliga på nått.. Man kan ju inte allt .. Eller hur ?? Hehe men om du gillar att ta kort så finns det jätte bra fotokursen man kan gå :) Hon va jätte fin! :)

Qepta
1

Lisa igen

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Cassii
0

#0 Jag tränar med såna där hinder och det där är inte 50, det är närmare 70-80 cm..

indra-bus
0

Jo, de har du rätt i o de skulle vara roligt för jag gillar att fota. Har facktiskt försökt lura med min dotter. För hon har talang hon stället  o är 16 jag försöker få henne intreserad av annat kläder, smink o killar. Kanske ska önska mig en bättre kamra nu när jag fyller 40 i sommar.

JenniferFahlander
0

#12  Jag har för mej de va typ 45 - 50 elr nått.. men de va nåra år sedan som sagt. Men du kanske har rätt… om ja minns helt rätt så kunde han gå under hindret men inte utan o välta stången.. Men ja vet inte riktigt .. säger inget ifall så ja inte ljuger för dej.. haha.. Men nu iallafall tränar ja nog inte mer än 40 cm elr nått kanske 50.. :)

Jenna_Nord
2

Tyra satsar hårt på däcket! :)

Mvh Jenna

JenniferFahlander
0

Oj vilka fina bilder ni lägger upp.. Ja älskar bilderna de e så kul o få en fin bra bild på hund i rörelse :) den blir så levande på nåt sett. :) Jätte fina bilder allihoppa :) Lägg gärna upp mer om ni har. :) De e bara roligt o se. :)

Cassii
1

Hoppar agility!