Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 5878 ggr
Michaela-N
0

Hur gör du på dagen?

Hur gör du på dagen med hunden? Går hem på lunchen? Eller jobbar du inte? Eller har du hunddagis? Dagmatte?

[ElisiaJohansson]
0

Har inte gått i skolan på 1,5 år. Nu ska jag börja men då går jag bara tre timmar Så jag antar att jag har haft tur i oturen :)

[Hilo]
0

Jag har med odjuren på jobbet.
Vill jag inte det finns det hundvakt

Naturkillen
0

Är jämt hemma så hon är med mig nästan jämt. Men då jag jobbade så var hon med mig på jobbet.

scth
0

Jag och sambon jobbar ofta olika tider, han skift och jag går på timme. Oturligt för oss men bra för hunden =)

Ibland har vi henne hos min mamma och har nyligen tagit kontakt med en tjej som ska ta henne ibland på dagarna, så då får vi se hur det går :)

EmmaVarg
0

Min mamma jobbar inte så hon är hemma med hundarna :p

[Vargnatt-]
0

Jag pluggar hemifrån så är hemma med hunden Glad

tsset
0

Pluggar på distans i höst/vår, så hundarna får hänga med mig när jag studerar. Får jag tag på jobb har jag både möjlighet att ta mig hem under lunch eller/och ha hundvakt. Har sen funderingar på studier där hunden kan följa med, och därpå fortsatta studier på distans. Sen är väl målet alltid att kunna jobba så hundarna kan följa med Glad

Banankaka320
0

Min syster tar hand om min lilla Nakenfis när jag är i skolan :)

Vattnadal
0

Vi har våra i hundgårdar. Min förra golden försökte vi aldrig skola in i hundgård. Hon var med mig på jobbet (Djuraffär) till jag slutade där. På konsum var hon inte välkommen, så då var hon hos mamma när jag jobbade.