Så söt!
Så ser nog Alfons ut om han tappar lite prickar!
(Tror det var "Quila", som drömde att Alfons tappade prickar)
men kan han bara tappa prickarna så?
Typisk snorisar!!
Det är väl inte Alfons!
Alfons har ett Alter Ego. Om natten tar han av sig prickarna och går ut och slaktar köttbullar…
just så freja!
på natten jobbar Alfons utan maskering!
oh sicken söting.. =) Alfons bror kanske hehe
En b
farbror till Ecko-grisen!
Åhhhh…gaaaaa va söta dom är Real, tror jag smäller av 
Hahaha han såg ut som Alfons….fast som sagt jag saknade hans läckra prickar =))
Lille Ecko-grisen, så söt!
det är tre olika raser i honom.. här e annonsen, http://www.blocket.se/vi/12060246.htm?ca=20_s
jo jag hittade med annonsen. Var inte dogo iaf:) men såg lite ut som ecko fjärt med ju:) fast iof de är klart den ser ut som både ecko och alfons.. alfons är ju eckos morbror?, låtsas pappa?.. hum
ja visst är dom söta lotta. Fast en av dom dära är ju borta som sagt.. ingen som vet vart han är:(
Real? När ska Alfons o Ecko-grisen ha släktträff?
jaa du kerstin, de undrar jag också.. ecko har tjatat hela tiden på mig om att han vill träffa sin alfons?
*viskar*eller är de jag som tjatar om att jag vill träffa dig.. sshh..
Hihi, vad skoj det vore att träffa dig o Ecko-grisen.
Men snart är det semestertider!!!
Jaa, de vore skit kul rent ut sagt!:) men jag har nog ingen semestertid bara.. jag ska nog jobba hela sommaren. Eftersom jag precis fått jobbet. Men malin ska kidnappa mig någon gång i sommar. då kanske vi kan komma förbi dig med:)
haha japp ska pka o kidnappa dig Lisette =) hehe.. ja kerstin dig måste vi oxå träffa ju… =) o lille Alfons… o Lotta.. hmm vill teäffa alla =D

Hur vart det med den där träffen som det snackades om ett tag skulle den bli av eller??
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hihi, jaa dom var söta!:)
Neeh absolut inte.. och vill inte undvika dig heller.. de är tusan att jag ska ha så svårt för att få till träffar med folk då. Kan inte alla bara bo på ett och samma ställe:P
Jaa du har lovat de malin.. så nu får du hålla din kidnappning:P
Men när malin kidnappar mig.. kan inte ALLA komma till kerstins torp då:P de vore väl väldans bra.. haha *egot lisette*
Jag kommer att försvinna från HiF ett tag, men jag lovar att jag är jättesugen på att träffa er.

Va ska du försvinna nu igen??!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
mm.. har ju dig på msn.. så kan tracka dig där?:P om du är inne då alltså. Men nångång ska jag minsan träffa dig med kerstin
Just nu består min dag med; vad ska jag packa, vad kommer jag att glömma?
Vad behöver jag?
Jag kommer inte att försvinna, jag finns ju. Men jag kommer att (tillfälligt) att avbryta min kontakt med HiF.
Jag kommer att sakna er. Men jag är kvar hela kvällen.
packa : Lisette och ecko och massvis med mat och dricka!:)
Glömma : Mobil eller annan tänkbar kontakt mekanism
behöver : Inget annat än glatt humör och alfons då?
De tyckte jag lät som en plan?
haha vad ska du hitta på Kerstin… ?? *nyfiken*
Jag kommer då att sakna dig sanslöst mycket kan jag säga utan att ljuga =) Och jag skulle också tycka att det skulle vara roligt om vi kunde träffas allihop i sommar, jag vet inte hur det vart med träffen hemma hos Åsa….men en sak vet jag iaf och det är att min snoris Malin kommer, och det ska bli så himla roligt =))
ja jag ska ta mig till gävle också.. kommer nog bli en händelserik sommar =D
Tänk att det tror jag att du får också…ska du åka land och rike runt? =))
hugo vill också åka till gävle:D
haha.. jaa Malin ska ju åka och hämta mig.. sen ska hon väl träffa massa i gbg och så ska vi ta en sväng förbi kerstin.. och sen ska hon alltså upp till gävle också.. hum om bara jag kunde följa med på allt de.. men får väl inte ens ledigt:S
Då får väl Hugo åka till gävle eller är det inte han som bestämmer? ;)
men kommer hugo komma tillbaka o, han åker till gävle då;)
Njaaa det vet jag ju inte…det är iaf ingen garanti ;)