Why!!
Hej alla !
Jag tänkte skriva om två saker så bli inte förvirrad XD..
1.
Jag är så jäkla sur!! Det finns en jätte fin väg till parken, jag går på den vägen varje morgon och det är alltid lika fint! Den perfekta rundan för mig och min hund iframtiden…. MEN!! Det ligger en skola inte så långt där ifrån…. och de gillar att köpa cola glasflaskor.. som det sen länger på asfalten så det ligger massa glas spliter på vägen!! Efter att de precis hade sopat upp allt glas så är det nästa morgon mer!! Tänkte ringa och klaga… iaf försöka få kommunen att sätta upp en kylt…
2.
Världen känns så invaderad … Vart jag än är så finns det hundar … Det är överallt och jag känner en sån otrolig längtan!! Dagarna är så himla toma utan en hund… just nu sitter jag i stortsätt hela dagarna vid min dator och spelar…. Suck! Liv utan hund är så himla jobbigt! Att jag till och med saknar att plocka skit och torka upp piss! Tror det blir lättare när jag vet att en tik har födds och att den är MIN… Just nu är det som en skraplott… man vet inte om man vinner på skrapet..
Kände att jag behövde få dela med mig lite bara
Min kille börjar tror att jag älskar den blivande hunden mer än honom XD (ironiskt)
Ja det är otoligt jobbigt att sitta & bara hoppas att det blir något. Du får glädja dig åt att du fått mig att le igenkännande. Det är lika spännande varje gång man ska få nytillskott i familjen!
& FY vad trist med alla glasflaskor.
Jag förstår till fullo hur du känner, jag sitter själv i samma båt. Man längtar så man håller på att dö men samtidigt är man rädd för att längta för mycket innan valpen har fötts, för det kan ju vara så att man inte får någon valp. Helt hopplöstär det men abslout värt det!
Vad jobbigt med allt glassplitter :(
// Nadja