Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 536 ggr
RubHel
0

Utställning i Gävle 27 maj

Någon som ska på utställningen i Gävle nu på söndag? Enzo och Ante ska ställas ut där :)

Lotta
0

VA är det utställning i Gävle? jag bor där men visste inte ens om det….jag ska försöka ta mig upp, det är ju jättekul att titta på lite olika raser och träffa lite nya människor =)

AnnNelli
0

Jag visste inte heller om det. Jag har bott i Gävle i 2 år..vet inte var utställningshallen är. Är det den som ligger på Brynäs, ungefär där Leaf (läkerol) ligger?

Jag kommer att komma och kika såklart (om jag hittar dit) =)

Lotta
0

Hehehe jag glömde fråga vart det är….=)

Ellinor_ludde
0

Va skoj :D

Vattnadal
0

Är inte helt hundra nu, då jag inte ska dit, är nämligen påväg till leksans medeltidsmarknad iga, kommer hem sent söndag…

Det är off för bruksraser, inof för övriga. Har hela tiden tänkt att det är på brukshundsklubben, men det är bara någon som ploppat upp i mitt huvud, så det kan jag ha hittat på själv!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ninja
0

Jag är också nyfiken på var det är. Står iaf ingenting i SKKs kalendarium..

AnneN
0

kolla på den lokala brukshundsklubbens sida om de e dom som arrangerar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

du får gå dit o ta lite kort Lotta =)

Real
0

åhh.. jag vill me på utställning.. tusan! händer inget i denna tråkiga stad!:P

Ninja
0

#7 Tack för tipset, kollade i Gävle BKs kalender, där står det att det är en officiell utställning den 27 maj. Arrangör är SSpk. (Svenska Schnauzer Pinscherklubben är det va?)

AnnNelli
0

Pinscher! då MÅSTE jag ju dit! vad roligt! Men vilken tid och plats? Kunde inte hitta det på sidan!