Rulla in med tips!!
Hej alla !!
Tänkte fråga er om tips på raser! (ska inte skaffa en ny ras) Men jag tänkte göra en utställning med hundfotografi 
Så jag tänkte försöka fotografera olika hundraser i olika stunder, letar efter lite raser som kanske är lite sällsynta i sverige? Raser som ni tycker blir bra på bild m.m !!
Jag tänkte börja leta efter mina modeller på lite utställninar nu till våren så får vi se vad det blir 
Säg vilken ras somhelst som DU hade vellat se på bild lite extra mycket av eller som fångar ditt hjärta ! Berätta gärna vad rasen är avlad till och vilket område den tillhör(rasgrupp osv)
Säg gärna aktiviteter som ockå tilltalar dig när du tänker på din bästa vän?! Vad är det bästa som finns med just din hund och vad är de bästa stunderan ni har ?
TACK i förväg!!!
Italiensk vinthund kanske =)
Om man lyckas ta kort på en sån med svansen något uppe vill säga :D
Bordercolllier är väldigt vackra, speciellt dom som ser mer ut som dom gjorde förr :)
tycker att alla hundar blir bäst på kort utomhus i naturen runt i kring, utan rosetter och noga kammat osv :) en hund som är hund är alltid vacker :)
Så sant..!
sen tycker ju jag att stora hundspann med många hundar är otroligt vackert! de är så man blir tårögd! :')
ett team som jobbar tillsammans, samspel mellan hundarna och föraren :)
Jag skulle vilja se bilder på Kromfohrländer :)
MVH
Sofie
Jag skulle vilja se bilder på bl.a. Lagotto Romagnolo, Kelpie, Bearded Collie (helst en springande bearded collie
) och kanske Dalmatiner. Alla bilder på hundar i farten tycker jag är underbara, gärna även hundar som leker med varandra!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Jag vill också se bilder på Kromfohrländer!
isländsk fårhund!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 man brukar ju bara se pälsen på Bearded Collie, inte själva hunden ;D hehe
Jag skulle vilja se bild på jaktlabbe, boreboel (sydamrikansk mastiff) samt finsk lapphund :p
#12 Det är ju det som är det häftiga 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Saarlos wolfhound :D
Ceskoslovensky vlcak
Sabina
www.anibaz.blogg.se

Svarta hundar kräver en bra fotograf och en bra kamera. Ingen speciell hund och ingen speciell situation. Vardagsbilder.
Du är välkommen att fota min svarta hund så jag får en vettig bild av honon där han inte ser ut som spökplumpen. 
>>>Malum domesticum<<<