OT, Jag kan inte sova
Nu har jag suttit vaken sen klockan halv 10 igår på morgonen. Och jag kan inte sova, har försökt lägga mig i sängen och desperat virat en halsduk runt ögonen och använt öronproppar. Men jag är likförbannat lika pigg som vanligt. Jag funderar över en massa saker och vet inte om det kan vara därför jag är pigg. Det gäller bla kärleken och så.
Någon som har bra tips på hur jag kan bli trött?
*ASG* Har du träffat nått nytt…då brukar det vara tji böner i burken att koppla av ;)
En långpromenad kan hjälpa, men det har du väl redan gjort…min mamma sa att man skulle dricka varm mjölk med honung eller lite socker *urk* Ta en varm dusch och lägg dig på sängen under täcket och läs en bok….nu har jag försökt gett dig tips, men man kan ju undra varför jag inte gjorde nått av det själv 

Jag har oftast svårt att somna men det som hjälper för mej är att bädda ner mej i sängen och läsa en bok
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
eller läsa korsord eller också titta på ett dåligt tv-programm, då brukar man somna =)
dricka varm oboy och läsa bok. Eller när man har tankar ska man ju sätta sig och skriva allt de där på ett papper.. så har man fått ur sig de och behöver inte ha de i huvudet längre.. så kan man sova? om de är sant.. inte en annig. har aldrig prövat:P
När tankarna snurrar i huvudet, då är det omöjligt att sova. Men som Real skriver; skriv ner det. Jag har heller aldrig provat, men det kan vara bra.

Låter som ett bra tips och det kan ju knappast försämra saken
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Man ska också tänka positivt innan man ska sova.. inga grubblerier så att säga. och inte lösa några problem när man ligger där.. utan tänka positivt så somnar man?
Sen ska de vara bra att dricka ett glas öl innan man går och lägger sig:P hihi.. de innehåller humle som är sömngivande (därför man blir så förbaskat trött på fester:P)
Man ska inte äta stark mat innan man går och sover..
Hihi, sen är motion och sex bra innan också.. de kan ge fullkomlig avslappning och ge god sömn..
ett varmt bad, inte för varmt.. innan man går och sover.. lavendel i badet kan hjälpa
Ja där har du ju lite:P