Vad gör man?
Jag har aldrig haft hund så vet ej om detta är rätt uppfostran.
När jag kom hem idag, nästan utanför min port ser jag en kvinna som jag går förbi med en jack russel, den låg helt stilla på rygg, jag trodde hon övade på "spela död", tills kvinnan utan att säga något sparkar/föser upp hunden från marken med foten, lyfter hunden en bit från marken med kopplet och svingar den någon gång till sidan av sitt ben och sen bara går (med hunden).
Jag blev helt paff, för mig känndes denna handling ej rätt. Eller?
Och vad kunnde man ha gjort, har alldrig sett henne förut så vet ej vem det är. Han ej ta upp mobilen och filma.
kissmekate.blogg.se
Den är helt galet fel ja!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Stackars liten :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Hua, verkligen inte Okej att göra så med sin hund 

Stackars hund! Det är absolut inte okej.

Gick hunden helt vanligt iväg sen? Fattade inte.. Verkar helt knäppt!
Skynda långsamt så går det fortare.
undrar som #5 gick hunden sen eller släppade kvinnan hunden i kopplet (när den låg på rygg) Gryymmt fel är det hur som helst, stackars hunden! :(
// Hannah
Usch och fan! Äckliga människor. Blir så frustrerad, ifall jag skulle vart där skulle jag *piiiiiiiiiip* Gud vad sur jag blir, usch…

Nej den gick som vanligt brevid, inget släppande när de gick
kissmekate.blogg.se
Det ju helt sjukt! Det finns tyvärr såna människor., En gång så cyklade jag och min kompis in i varnadra vi skrattade och väsnades en hel del, på andra sidan vägen gick en dam med en labrador, labradoren vände bara lite på huvudet för att se vad som hände då började damen skrika och slå hunden i huvudet med den hårda sidan av ett paraply.

// Nadja
#9 Hade jag sett det hade jag definitivt snackat med henne :/
#11 Jag var inte så gammal då och sen så tog det faktiskt ett tag för mig och min kompis att komma uppp ifrån cyckeltrasslet och sen var hon borta!
// Nadja
#11 Som du kanske läser så skrev jag att jag skulle göra det.
Om ni gjorde det eller inte, är ju upp till er? Men skrev vad jag hade gjort. Skillnad ;)
#12 Men du trampade lite på en öm tå för jag har fortfarande dåligt sammvete för att inte pratade med henne! (du kunde inte veta det förstås)
// Nadja
#13 Det kan ju inte jag veta?
#14 Det skrev jag faktiskt att du inte kunde
// Nadja
Hunden låg förmodligen på rygg för att kvinnan tror de är så en ledare gör, och de är så man får sin hund att visa underkastelse.. Förmodligen hade den väl reagerat på en katt eller något kanske..
Mvh Jenna