Problem med löpande tik...
Alltså det är såhär att jag har en tik, som löper för tillfället. Vi hade fått bukt på hennes utfall och skulle precis börja skvallra på riktigt men idag har hon varit "galen". Gjort utfall mot alla hundar vi mött och hon lyssnar inte när vi är ute. Detta är inget jag stött på tidigare utan det är första gången hon uppför sig på detta sätt vid löpet.
Inomhus är hon extremt kelig, väldigt ovanligt kontakt sökande och hon är väldigt inpå mig. Även detta är inget jag stött på innan men inget jag stör mig på heller. 
Är det här med utfallen bara tillfälligt? Eller har vi fallit tillbaka igen? Hur ska jag göra - fortsätta träna som vanligt?
Är väldigt tacksam för hjälp!
Svårt att säga, men det kan mycket väl bero på löpet. Nu är det ju massa hormoner som är i gång och ställer till det för henne 
Okej… Jag får köra på som vanligt och hoppas på att det är löpet, hehe! 
Min tik blev frånvarande och lite lättirriterad ute när hon löpte. Många hundar blir lättirriterade och lite off i träningen när dom löper. Så stå ut så blir det förhoppningsvis bättre när hon löpt klart
Tack för ditt svar! Jag får som sagt köra på som vanligt och hoppas på att det är löpet som får henne att bli så 
Oroa dig inte, min tik blev "döv" när hon löpte och väldigt irritabel och gjorde utfall och hörde inte ett ord jag sa till henne, hur mycket köttbullar jag än lockade med. Det går över :)