Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1638 ggr
[Forest]
0

Tips på mjuka tikskydd

Jag har tikskydd men den gillar verkligen inte Donna tvärtom blir hel stressad av att se den. Det har säkert med hennes opration o göra hon förknippar allså skyddet med det onda. Så jag har då köpt små tunna barnbyxor och gjort svanshål funkar kanon men det sitter inte 100% bra. Hon måste ha skydd på natten och ibland vill jag ha det på henne inne med. Då hon inte kan hålla sig tätt, mediciner ska vi vänta på efter löp det är vad vetrinären vill. Så har ni bra tips på mjuka sköna tikskydd maxpris 200kr

Hon är opererad för ektopisk Uretär/felplacerad urinrör

sissie
0

Valentino är följsamma tikskydd. Resårmidja och hela byxan är elastisk. En annan byxa som jag tycker är bra är Trixie. Också följsamma och ribbstickade. Finns visst i ett par olika färger också.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Forest]
0

1 tack ska googla o se vart man hittar dessa :)

[Forest]
0

1 kan säga det efter sett denna så nja det är ungefär sånt tikskydd vi har, hon kommer säkert tro det är samma som gammla tyvärr.

[Zipzee]
0

#3 Har du kollat in LitenTass tikskydd? Hon syr en variant som heter "Supersoft", har bara hört bra om dom :)

[Forest]
0

4 tackar dessa verkar vara mer åt det hållet jag vill o bra priser var det oxå  :)