tonsiller
Ingen?
Jag lät operera bort tonsillerna på min shar-pei.
Hon åt som vanligt på kvällen (fast hon åt färskfoder) och var som vanligt efteråt. Självklart hade hon ont, då jag själv opererade bort mina tonsiller när jag var 22 år och vet hur mycket det kändes efteråt….
men hon var bara lite kraxig några dagar efteråt.
Använde sele i några veckor för att inte ha tryck runt halsen.
Hon fick sina bortopererade som 2,5 åring och fick aldrig mer halsploblem under sina återstående 5 år i livet.
Okej va skönt:). Min hund äter färskfoder:). Vet du om dom brände i halsen eller om dom syr?
Jag var med under operationen och såg allting, så dom brände
Glass lindrar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jo glass lindrar, men att ge hunden en massa glass kan istället ge magras om den inte är van vid mjölkprodukter. Färskfoder som är lite kallt räcker gott och väl
Man får frysaegan glassar av vatten:P
Hoppas allt går bra du får gärna dela med dig hur allt har gått sen efter oprationen :) Själv gör jag egen hundglass o ger det på sommaren uppskattasväl av vovvarna, gör med vatten,kyckling o lite kokt kött använder gärna matspat till vatten :)
#8 Absolut det ska jag göra:). Bra tips:) är inte så bra på att komma på sånt då jag är veg så vet jag inte riktigt hur man lagar sånt:P. Så tar gärna imot tips. När du gör glass kokar du kycklingfeler då eller?
9 ja jag kokar det lite lätt med lite kött oxå, varför jag kokar det är för att jag tror det är lite fräshare för oss. Hundarna tar det annars gärna rå med, men tja jag kokar det o tar spat som "glassvatten"