OT Viken natt =)
Har alla gått i strejk i natt…när jag äntligen sitter här en kväll så är det öde, så när som på Helena och Ninja. 
jag har ju saknat er och tänkte att jag skulle få ha lite skoj ett tag…men icke sa nicke
Jag får väl lov att inse att det är bingen som gäller då…
Natti natti och godmorgon till er som kommer upp om nån timme 
Ja.. alltså, går folk och lägger sig i tid för att de har ett liv att vakna upp till? 
Nej men, säg inte att jag blev helt ensammen nu.. Jaja, jag faller väl för grupptrycket och går och lägger mig jag med då.. snart iaf. ^^
Hahaha Ninja..jag la mig 2 för jag trodde alla hade försvunnit. Vi får väl se hur länge det blir i kväll, man kan aldrig så noga veta =)
Inatt hittar ni nog inte mig här i alla fall.. Ska upp jääättetidigt imorgon.. -_-
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vaaa ska du kliva upp jättetidigt, är du sjuk eller????? =D
Tandläkaren.. 8.10.. Jättekul..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Usch jag avundas dig inte..jag hatar tandis :/
ja har borrat typ 100 ggr! e stammkund där;)
Ah okej, tandläkare är det väl inte, utan tandhygienist.. Så borra ska jag förhoppningsvis slippa. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tur att det inte är jag som ska dit för då hade ni fått lov att hålla er ute här hela natten…ska jag vara vaken så ska ni det också ;)
jag e vaken nu =)
Nääää vad du är gullig malin…synd bara att det var många timmar sedan jag satt här och drog mitt hår för att jag kände mig så ensam ;)