Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 923 ggr
[Surina]
0

NERVÖS !

Hej alla !!

Jag är så NERVÖS! Imorgon ska jag åka till uppfödaren! Jag ber verkligen! Hoppas att detta är den rätta uppfödaren!

Kommer inte kunna somna i natt verkligen! Men jag måste … Jag vet att jag kan detta och detta ska gå bra men just i denna lilla stund så får jag smått panik ….

Skulle behövas lite peptalk nu känner jag! Ge lite råd och stöd Tungan ute

sofiek90
0

En ny uppfödare? Eller är det samma som innan, men som inte fick någon tikvalp i senaste kullen?

MVH

Sofie

Karmatarerskanise
0

Hänger inte med riktigt. Tyckte inte det var längesedan du skrev att du hade hittat rätt uppfödare?

[Surina]
0

Nee detta är en anna uppfödare.

Tyvärr så var hon inte säker angånede vart jag bodde .. så det såg svagt ut där tyvärr :(

[Forest]
0

3 hur långt ifrån är det denna kennel du bor nu? jag kan tycka att det kan tänkas vara besvärligt att åka mer än mer än 10 mil om man är fodervärd.

[Surina]
0

Den här är det ca 6 mil till så det är ju betydligt kortare än 15 mil iaf :S

[Forest]
0

5 okej ja det är väl olika vad uppfödare tycker är okej avstånd :) Håller verkligen tummarna för dig ;)

[Surina]
0

Ja hon ville men samtidigt var det lite för långt för henne… så jag förstår helt det också :P Finns allt för många som utnytjar fodervärd osv..

Tack :)

sofiek90
0

Fick frågan från lillans uppfödare om jag hade möjlighet att ta en liten vovve på foder, men jag får ju inte ha fler djur så länge jag bor hemma (dammråttorna bortskänkes, om ni vill ha). Men hon bor ju i Danmark.

Hoppas att detta är rätt nu då, och säg direkt vart du bor så det inte blir några missar. Flört

MVH

Sofie