Ja!!!!!! Idag är en bra dag, för idag...
…ultraljudades tiken som parades i början av februari. Och det visade att det fanns valpar!!!! Är så glad och hoppas det blir någon tik till oss =) Rasen är dansk/svensk gårdshund. Ville bara dela:)
Grattis! 
Va kul, grattis 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Tack är hellt överlycklig!
Hoppas allt går bra nu och lycka till
Hmmm, då är det beräknat till i början av april eller…?
#4 tack ja hoppas hoppas hoppas verkligen allt går bra! Ja precis runt påsk är det beräknat :)
Grattis hålle tummarna för att det blir fler tikar som föds :)
Är du lovad en valp ur den här kullen?
Åhhh vad spännande :-) Grattis! Minns hur nervöst det var att gå och vänta på mitt senaste tillskott :-) Och då ultraljudes aldrig tiken så vi hade ju ingen aning om det faktiskt fanns något därinne ;-)
Hoppas det kommer en liten tös till er, och lycka till :-D
Guud vad kul, Håller tummarna för att det blir någon/några tikar!
// Hannah
#6 Tack! Men du menar nog en annan här på hif. Hon väntar på att bli fodervärd åt en pom. Detta är första kullen som jag/vi väntat på;) #7 nja båda ja och nej. Uppfödaren vill vänta och se vilka personligheter och så valparna får och vart dom kan passa. #8 Ja visst är det!!!! tack ja har tur att dom ultraljudade men dom berättade att tiken blivit mycket tjockare på senaste veckan. #9 Ja ska förhoppningsvis bli en liten agilitystjärna av henne och kan knappt bärja mig och se om det blir någon valp till oss ;) Har någon något namnförslag? Hade tänkt mig något med vighet, smidighet (eftersom det är tänkt att träna agility) eller något danskt eller svensk. Hellst inte något jättegammalt men inte heller supervanligt.
10 ne, jag menar dig, står att du ville ha tik nämligen o jag hoppas därmed det föds flera tikar så ni kan välja på fler än bara på 1 :)
Grattis! :D
Grattis! Gud vad kul :D
#11 jaha ah då förstår jag ;) # 12 & 13 Tack!!! Ja nu är det bara en låååång väntan kvar…