Tantisar och snorisar!!
Alex, Malin, Åsa, Kerstin, Lotta, Tina, Helena och alla ni andra.. Jag åker till Milano imorgon!! :D
Ni får försöka att överleva utan mig.. Jag vet att det kommer att vara svårt, men jag kommer tillbaka på måndag (21/5), så håll ut!! ;)
Nero ville inte följa med.. Han sa "Jag vill mycket hellre stanna kvar här hemma och gå på unghundskurs.." Hmm.. Jag tror att det är p.g.a. hans flickvän Embla som finns där.. ^^ En suuuupersöt korsnig med lite av varje i sig.. :P Haha.. Nero brukar sitta på henne.. ^^ Hahahahahaha..
Jaaaa.. Vem ska Alex nu prata om sina hot tubs med? ^^ Hahaha.. *viskar* Lugnt gumms jag är hemma snart.. ;) Hahahaha..
NERO FYLLER SJU MÅNADER IDAG!! :P Hihi.. Jag var bara tvungen att berätta.. ^^
Får se om jag träffar någon kines eller bulgarist där nere.. ^^
Jaaaa.. Ha det bäst allihop!! ;) Kraaaaamar

Hoppas att du får riktigt skoj på resan!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Men Milano, vad lyxigt:) vem åker du med? Ha det så JÄTTE KUL och jag kommer sakna dig:)
Tack, tack!! :)
Jag läser italienska i skolan så skolan betalar allt!! :P Resa, hotell, bussturer, frukost.. :P
Jag kommer sakna er meeeed!! :P
ojojoj vilken bra skola:) du e ändå borta rätt länge!!!!men får ni mkt ledig tid också eller? härlig shoppingstad!!!
Fuskit!
Men vad kul för dig!
Inte 17 fick jag gratis resa till Kina-land när jag försökte läsa in kinesiska, för att förstå el-rullens bruksanvisning.
AKTA dig för bulgaristerna vad du än gör. Vi har ju äntligen lyckats bli av med dem!
Ha det nu gå gôtt, tjejen, o tänk lite på oss ibland!
Hahaha.. Jaaa, supersnällt av skolan!! :) Hmm.. Jo, vi kommer få några timmar per dag över för oss själva då vi får göra vad vi vill…………då jag lär bo i Armaniaffären.. ^^
Näe är det sant Kerstiiiiiin? Ingen resa? :O
Jag ska kolla om jag hittar någon italiensk sjöman.. ;) Hihi.. Jag kommer tänka på er heeeela tiden!! :P
Fusk. Men din mobil funkar väl? Så du kan skicka och ta emot sms? ;) Ha det så bra i alla fall.. Och skulle nån av resväskorna helt plötsligt kännas onormalt tung så är det inget att fundera över, allt är som det ska. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hmm.. Det blir typ femtio gånger så dyrt i utlandet ju Alex.. ;P Haha.. Men visst.. Om väskan blir tung så lämnar jag kvar den på Arlanda.. ;) Hahaha..
Nej nej inte lämna väskor. :P Om du absolut vägrar ta med den så kan du väl skicka den till Göteborg i alla fall? ;)
Liiite av dina intjänade pengar kan du allt slösa på mig tycker jag, italienare är generösa har jag hört. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha.. Men Jonas ska ju följa med mig.. Hihi.. ;)
Oh, ja.. Maja gillar italienare.. :P
Vaddå, han får följa med men inte jag? :O
Dessutom ska han kanske köpa häst i helgen, så han vill nog stanna hemma. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har en amerika-koffort att låna ut!
#12 - Det var du som sa det.. ^^
#13 - Vill du också följa määä? :D
Nä, men du får såååå gärna låna min amerika-koffort. Lite tung, men jag kan fixa några tjing.chongar som bär. Du får låna den alldeles gratis!!!!
Pst, Alex, sätt dig ekan o ro hit. Vi ska ut o åka.
Ooh.. Ska bara hitta en båt att kidnappa!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag väntar vid stranden, har du några lire, som ligger o skräpar?
Hmm.. Ska kolla!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
oh va kul för dig Juve, ha det så skoj o tänk på oss här på hif =D
pst, malin. släng dig på cykeln o kom hit. Jag tror att du får plats också
jaa jag e inte så stor jag kan knö ner mig nånstans =D

Ohh, vad länge du blir borta. Men vi får försöka överleva. Hoppas du får otroligt roligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åhhh nu blev jag ju avis…din lyckos =) Jag vill också följa med, jag måste ha tag på en italiensk sjöman som jag kan utnytja lite
Jag står på arlanda och väntar, håll utkik efter en stor svart resväska med ett rött band på (jag ligger inuti den). Men vad du en gör låt dom inte väga väskan för då åker du dit för övervikt 
så nu ska ni skaffa er italienare?? ni har snart gått igenom alla olika folkslag.. =)
dem är bra på att lkyssas har jg hört:)
ja verkligen:(
ja verkligen:(
oh d blir dubbelt heeela tiden…

Skit segt går det. Och Malin, det blev trippelt. Ska plocka bort det dock. ;-)
Audiatur et altera pars
tack Åsa.. =) men nu går d fortare =)

Japp nu är det bättre igen. ;-) Tur man höll ut.
Audiatur et altera pars
Sanslöst segt har det varir och igår kväll gick det inte att komma in alls *snyft*
igår kväll hade jag inga probs iaf.. va säkert uppe i gävle d krånglade =)
jävla gävle =)
gävla jävle
jävla jävle
Mvh Alex
Värd för Ridsport
gävla gävle
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hehe och nu hakar ni upp er *ASG*
Det fanns inga italienska sjömän…………………………..men däremot en fotbollsspelare jag roade mig med på fredagsnatten.. ^^
Du ska inte berätta resten också, Maja? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hmmm….nu tar du och berättar på en gång 
hej Juve.. hur har d vart i Milano???
Hihi ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Gick hon och la sig utan att berätta den lilla morrhoppan 
e hon redan hemma:O
Jag tror det eller så stack hon igen hehe
Japp hon är hemma. Men sover nu tror jag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
meee unga människan i sängen redan…har hon sällskap eller? ;)
Hihi.. Näääe.. Jag var trött igår!! :P Jag hade ju sovit runt 10 timmar samanlagt där borta.. ^^ Varav 3 av de timmarna var på flygplanet, 5 av dem var i mitt rum och de resterande 2 timmarna var.. Hmm.. Ja, inte i mitt rum i alla fall.. ^^
Det var superskoj!! ;) Hit ska alla åka!! :D
Jag var högst upp på Domen.. ^^ ->
Man kan ju lätt bli det om man varit ut och haft skoj…utan oss taskmört =) Det skulle vara en sanslös upplevelse att få vara där uppe och kolla ner, fast jag är attans höjdrädd :/
Härligt juve!
vi vill veta MER!!!!
o mer bilder =D
Nuuuuuu!!!! =)
Vilken upplevelse….bilden när du flög var ju störtläckert =) Jag vill också åka iväg någonstanns NUUUU!!!! Vad gjorde du mer när du var där?
Jag vill också åka till Milano!
LOTTA *skriker* ska vi byta ut ching-tjongarna?
Vad gjorde vi där? :P
Jaa.. Vi kom dit på onsdagskvällen, gick ut och åt pizza på en restaurang, sedan gick vi runt lite i stan och hade kul.. Efter det så satt jag uppe halva natten tillsammans med 3 killar och pratade och drack *host* vatten.. ;)
Under torsdagen så kollade vi lite på stan, var inne i Domen, tittade på Nattvarden och så.. :P
Fredag - Vi besökte en skola, gick runt lite på stan, gick ut på kvällen.. :)
Lördag - Jag stannade kvar på hotellet tillsammans med en av killarna medan de andra åkte till en sjö.. Vi var jättetrötta och sov fram till kl. 14.. ;) Hihi.. Efter det så såg vi Milan-Udinese.. :)
Söndag - Vi åkte till Bologna och träffade på en tjej som bor där nu.. Hon var våran lärarkandidat i höstas men bor numera där och pluggar.. :)
Måndag - Vi åkte hem!! ;)
Och du vela åka hem förstår jag ;)
Kerstin!!! Vilken toppenidé…vi fixar det i morgon så kan vi åka till helgen….here we come Milano!!!!! =)))