Hehe men Kerstin då!! Vadå fel…världens goaste jycke ;)
Hihi, jag var lite spydig och syftade på en annan tråd. Men det var ingen som nappade. tusan!

Fy för mördarbullar 
# Ja, mördarbullar kan inte vara roliga. Är det kanel eller vanilj? Usch, jag får ont i magen av bullar. *snyft*
Men Kerstin.. Den där livsfarliga hunden kan du väl inte ha tillsammans med barn förstår du väl, han kan ju äta upp dom om han blir hungrig! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
han äter bara barn om de har sylt på sig!

Så kanelbarn går säkra då?

Nicki
tänk om du föder en mulatt-bäbis, och han går lös bland syltburkarna hemma, och en styck Töntbull skulle vara hemma…..
Har du tänkt den tanken nån gång?
Och här spårade vi totalt ur…du är sanslös Tina….mulatt-bäbis och syltburkar *ASG*
haha den hemsla Alfons är en kallblodig mördarhund? va d inte så? hehehe =D
En blodtörstig dregglande byracka hihi
Han mördar bullar. Det hörs ju på namnet. Syltbullar.
Axl mördar bara köttbullar och servetter. Servetternas Fasa, Axl-monstret!
Då kan han få bo hos mig…matte har inte en enda servett /Skorpan
Ps/ Du är såååå välkommen Axl
Pff.. tror du alfons är farlig så ska du ju se min hund! usch och fy.. fick som sagt sätta munkorg på honom inatt. Kan ju aldrig så säkert veta om han kommer om natten och hugger mig i rumpan?
#15 livsfarliga! Alfons sitter i en vadderad stålbur på nätterna!
#16 … Och tuggar fradga. :)
bra att ni har dom inlåsta så man slipper vara orilig för att d ska hända er nått… =) hahahahah
Morrrrr…åhhh hualigen jag ser dessa farliga hundars stora blodiga huggtänder och får kalla kårar efter ryggraden
Skorpan skakar så hon tappat all päls för att hon är sååå rädd… och nu fryser hon 
Klistra fast all päls då? 
Det kommer inte hjälpa….hon behöver bara tänka på mördarhunden Alfons så tappar hon den igen, vilken traumatisk upplevelse för stackars Skorpan =))
fast han är bara farlig på natten!
pusseluss till Skorpan!
jo men de är ecko med.. eller jaa barn utomhus på dagen är ju iof frukostmålet. Men annars är de bara natten som monstret kommer fram. tror dom här hemska hundarna fått lite varulv i sig?:O
Hualigen!
varulv… oj att ni ens kan ha dom i ett möblerat hem,.. kanske borde bura in dom för all framtid =) hehe
Pusselisnuss på dig också Alfons…nu känner jag mig lite lugnare, och matte har varit snäll och fixat en modifierad peruk åt mig 
Stackars lille Skorpan.
Nej den är ju vit med svarta prickar…så attans snygg ;)