OT namnbyte
Tjena! Tänkte bara tala om att jag bytt alias pga att det finns andra som har liknande nicknamn och det blir förvirring.
MEN ni kan fortfarande kalla mig Freja när vi pratar. Det är bara i profilen som det förändras. Jag kommer att försöka signera inläggen som Freja iallafall. :)
har du bytt Avatar också?
Nej, jag har alltid sett ut så här! *fniss*
Kerstin, jag bytte bild från tussilago till mig själv i förra veckan. :) Jag ville bara skoja med dig, hoppas du inte blev sur?
Nä inte blev jag sur, jag tänkte bara att jag måste tagit fel.
Vilken tur att du är samma tantis-freja som jag tänkte på!
Zeretki…hur kunde du komma på det?

Kommer ta en halv livstid innan jag lär mig ett nytt namn. Dessutom så långt från det förra. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Håller med! Du är ju freja med den gula blomman.
oj oj mu blir d svårt ju, nytt namn o ny avatar… =)
Hrmmm ja med mitt minne så lär jag få stora problem 
Freja med gula blomman. :D Så sött! Jag kanske ska använda tussilagon istället? Men jag ville liksom ha mig själv, för andra har börjat med det så… Det är ett projekt där jag ska vänja mig vid att vara stold över mitt utseende. :P
Zeretki, ja…det är konstigt. Jag hittade på det bara. Det låter bra, tycker jag. :) Lite ungerskt… Fast det betyder inget såvitt jag vet.
Tantis-Freja! *skratt*
--Tantis-Freja
ja för du hör väl till tantis-skaran!
Jag har aldrig blivit utnämnd till Snoris eller Tantis. Kanske är jag en SnorTant? *asgarv*

haha du kanske är som mej en tanris
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
TANTIS!!!
Tantis så det så….det är ju en självklarhet =)))
eh tantis vill man inte va frivilligt.. bättre me snoris =D
Nähäääähääähää du ;)
*sjunger* "ja, ä tantis ja, å ja ä så jääättttebraaaa."
För jag är en liiiten snoris, för jag är en liiten snoris.. för jag är en liiiiiten snooooooris!!!!! Fy fan vad jag är BRA! *sjunger me*:P
lala laallaaaaaaa
Snoris är bäst - ingen protest =)
Släng er i väggen snorisar. Tuffa Tantisen o Tuffa Töntbullen kommer o tar er!!
Ramtamtammmm…tantisar på frammarsch, håll undan era bannade snorisar….nu är vi farligare en någonsin 
tuff?? haha töntis kastar man lite grodor på så psringer han sin kos, o dig fixar vi lätt som en plätt =D
Om inte annat så står Idelma och skäller ut honom tills han sticker.. 
Passa er riktigt noga, Skorpan har jagat bort varenda groda som finns…så det är nu ni ska börja springa av bara 17 ;)
Han har GRODSKYDD, som snälla Lotta har virkat. så dä så!
Akta så jag inte kastar mina trasiga och stinkade strumpor på Skorpan! 
Groddskydd.. haha har du nån bild?? =D
bild??=)
Nu är Töntbull oslagbar…för med dom grodskyddena blir han som superman eller ska man säga super-froggman 
haha super froggman.. men jag vill ju sen en bild på honom =D
Visst är jag duktig!!! Go Alfons! dattadaaaa.. froggman den förskräcklige