Foderbilen?
Någon som beställer hundmat med foderbilen? Verkar det bra/dåligt?
Mvh Emelie och hunden Kelly 

Har gjort det en gång, tycker det var bra. Rätt snabb leverans och ok jämförelseverktyg för foder på hemsidan (nackdelen är att det inte alltid finns så utförlig info om varjetyp).
Bekvämt för mig som bor lite avsides.
På hemsidan står det typ inget om hur man gör… Eller så är jag dålig på att leta. Ja vi har ingen bil och det kan vara krångligt att köpa stora säckar hundmat då
Vi har beställt från foderbilen(numera animail) flera gånger och det har fungerat jättebra. Skönt att få det ända till dörren.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Har använt dem flra gånger. snabb frakt och inga klagomål från min sida :D
här hittar du lite me rinfo:
http://animail.se/kundtjanst/kopvillkor
Beställer alltid hundmaten därifrån och också ben/leksaker ibland och jag är väldigt nöjd med dom. Och jättetrevlig kundtjänst om man undrar nåt eller behöver hjälp med en beställning.
:)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Animail (foderbilen) är vår räddning när det kommer till kattmat (blötmats tetror och torfoder) och hundens torrfoder. Aldrig att jag kunnat släpa närmre 20kilo mat på buss och pendeltåg.
Vi har alltid fått snabb leverans till dörren, och har nog aldrig behövt betala frakt heller. Fast frakten är ju gratis när du hamnar över en viss summa. Animail är världens bästa påfund för djurägare utan bil 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Gud vad bra! Ska nog prova det :)
Har också köpt foder från Foderbilen, aldrig haft några problem. Har det blivit något fel har de tagit tillbaka fodret och jag fick en liten summa för besväret. Bara gott att säga faktiskt. :)
har oxå beställt ifrån animail (foderbilen) och har absolut inget att klaga på :)
Aldrig några problem…
≧◔◡◔≦
Har använt Animail mycket. Dock har de höjt priserna sedan de gjorde om så jag använder Foderexpressen numera.
Har också beställt från foderbilen och inga problem alls :)

Jag är jättenöjd med dem. Besteller alltid från den. Gratis frakt.
>>>Malum domesticum<<<
Jag beställde mat häromdagen därifån.
Är super nöjd! Snabbt och enkelt fick hem det dagen efter!
Ska definitivt beställa därifrån flera gånger.
Har köpt foder via dem i snart ett år och är mer än nöjd! Snabba leveranser och om det skulle uppstå några frågetecken så är deras service avdelning jätte trevliga och svarar snabbt på frågor!
Kan varmt rekomendera dem!
Observera att de inte heter Foderbilen längre utan bytt till Animail…!

Jag köper all hundmat, kattmat, kattsand och gnagarmat från animail.se (fd foderbilen) och har gjort det i flera år nu och är jätte nöjd med dem.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!