Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 458 ggr
Tixy
0

OT. Otrevligheter på Ica

Min kompis praoar på dagiset mellan oss, och kom upp och hämtade mig utan förvarning. Så skulle vi ner på ica och köpa varsin läsk och godis, eller något sånt. Så var det väl halvlånga köer, och min kompis hamnade före mig med en gubbe emellan. Inga problem för oss, han var trevlig som dom flesta äldre som INTE bor på ålderdomshemmet.

Men bakom mig hamnade en tant som antagligen bor på ålderdomshemmet (eller snart läggs in där), och jag nådde inte den där pinnen man lägger mellan kundernas varor, ni vet? Så jag tänkte vänta med att lägga upp den för att slippa knuffa omkull gubben. Men hon blev tydligen supersur för att jag är en "lat ungdom som inte tar hänsyn till äldre" (jag tar hänsyn till alla utom min släkt), så hon knuffade till mig så jag höll på att flyga in i gubben, tappade balansen och hoppade in i en kille i den andra kön, för att hon skulle lägga upp den där J*VLA pinnen!
Hade god lust att antingen sparka till henne (kängor med stålhätta gör ONT :D), alternativt springa hem och hämta min översociala råtta och trycka upp i ansiktet på henne. Skrikandes

[helenal]
0

ja såa människor finns det gott om!!! Många e hungriga och grninga i matkön:D

zeretki
0

Att du inte skällde ut henne?? Skulle jag ha gjort. Man får inte bete sig hur som helst bara för att man är gammal!

Tixy
0

Var lagom trött och grinig redan innan, orkade inte ta diskussion just då. Ville bara ha mitt godis så jag kunde bli på bättre humör. Oskyldig

Lotta
0

Och så skylls det på att dagens ungdom är ouppfostrade…vad är då dom.  Jag hade ju gett tanten en riktig föreläsning om hur man beter sig i en kö Cool

AnneN
0

Gammlen klagar ofta över att vi ungdomar inte visar nån respekt för dom äldre men varför ska vi det om dom inte visar nån respekt för oss?!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Håller fullkomligt med dig…det är precis som dom tror att dom kan göra hur som helst för att dom är gamla.

kerstinjoh
0

Skitkäring!!!!

Tixy
0

Vi kanske har en ny grupp nu - Skitkärringar! Fast jag hoppas att vi inte har någon sån här på HiF.. Hemlis

Malin-A
0

jag hade blivit skit sur på kärringen.. =)