Livet är pisss
Mår inte alls bra just nu…:( Jag känner mig helt övergiven:( Hugo är hos min syster pojkvännen i frankrike och mina kompisar jobbar:( Tvn är på lagning… har inget alls för mig:( Gick in på mitt konto nu och såg att jag hade minus femtusen:( Ringde banken och de kunde inte fixa de förrän på måndag.. och killen är inte hemma.. så jag har ingen aning hur jag ska lösa detta:( Har inga kontanter på mig alls…:/
HEJDÅ
Åh, det låter inge skoj alls.
Du skulle bott här uppe, här finns det alltid saker att göra, speciellt om man har mig i vänskapskretsen. 
man kan ju alltid önskedrömma..:)
Ja, det är ju inte förbjudet (iaf inte än) 
d lät inge kul alls för dig.. hur kunde d bli minus 5000 då??
ingen aning faktiskt!!!! Min kille är i utlandet och han skulle hämta ut pe ngar så kanske ble ngt fel… men ja pratade e d min bank och de ska se om jag kan få tillbaka pengarna.. för jag har inte ens rört dem:(
så jobbigt när d krånglar me pengar =/ hoppas d löser sig..

:O hur sjutton lyckas man får minus 5000 på kontot? har inte läst hela tråden riktigt men..
som sagt jag har ingen ANING!men de har blivit någpt fel med överföringarna så jag ska få tillbaka pengarna
Usch och blä så tråkigt för dig…jag hoppas det har löst sig =)h
ja hur har d gått? fick du tillbaks pengarna?
jajjjaaa…. komm precis hem från kaninfesten.. käner mej inte bra
Hur var det på festen då?
Vi såg dig inte
så du gick på festen.. va d kul??
Hon är lite sjuk idag!
haha jaha så där dålig man kan bli dagen efter kvällen före =D
Åhhh fy för baksmälla…stackars Helena, men som man bäddar får man ligga 
nejnej.. jag är inte bakis! har faktiskt jpobbat idag:D Åh nja.. d va ingen höjdare:P en kille frågade mig, va gör du på liseberg, jobbar du på banan eller? Jag ba: nope jag är kanin:P
Jag jobbar inte ens på Liseberg.. men alla andra gjorde ju de! haha
va d bara för dom anställda??
ne de va de inte.. men de va föärsta kaninfesten igår så månha va ju där..
jaha ok.. mycke folk då?
Många gröna kaniner i buskarna måste det varit *S*
haha ja.. beror på hur full man va:P
*ASG* Att man inte var där…eller det kanske var tur det 
hah ja LOtta va glad för att du inte va där;)
Man har nog blivit för gammal för sånt där…även om jag gillar att festa och ha skoj ;) Inte lika skoj dagen efter bara 
#17 Bra logik, Malin ;) *asg*
haha japp… =)