Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 727 ggr
Nicki
0

En liten rymmling

Arras har kommit på en ny sak han kan göra.
Igår på klubben så var han bunden vid ett träd en stund medans jag var inne i klubbstugan och fikade.
Men det var ju inget kul, så han tuggade av kopplet och sprang och letade efter mig.

Och idag gjorde han en repris när husse band honom utanför affären.
När husse stod i kassan så såg han en schäfer sittandes utanför och kika in med en stump av kopplet hängande vid halsen.

Så är det inte dammsugarsladdar så är det koppel. Glad

kerstinjoh
0

Heja Arras!!!!Skrattande

Nicki
0

Han kan nog lära Affen oxå Skrattande
Kommer ner till torpet och tränar sen…

Lotta
0

Heja Arras det gjorde du jättebra…din matte borde lära sig att ge sjutton i att binda fast dig, hur kul är det att sitta där medans hon har jättekul där inne utan dig Fundersam

Malin-A
0

haha måste sett kul ut med hunden utanför affären med en stump koppel =D hehehe

Nicki
0

*fnyser åt tantisarna*

kerstinjoh
0

Hihi, minns du Freja? Hon bet sönder Idas koppel en gång. men Ida skulle aldrig rymma!

Nicki
0

Minns du när vi band Bosse och Nicki utanför ICA i Falköping då?

kerstinjoh
0

Skrev just om det i "Lämna utanför affären"

Lotta
0

Vadå fnyser åt tantisarna? Det var ju du som gick in och hade kul utan stackars Arras…stackars, stackars Arras vilken matte han har Oskyldig

kerstinjoh
0

Ja, och hon smygåt säkert godis i affären med!Oskyldig

Nicki
0

Se där. Ännu ett bevis på att tantisarna snattrar och gaddar ihop sig utan att ha koll på läget.
Kanske fått en släng av dyslexi oxå *L*

Det var ju husse som var på affären med Arras.

*räcker fram senilsnören*

Action
0

Låter nästan som Texas. Då han var valp satt min kompis utanför affären med alla mina tre hundar då jag snabbt skulle in och köpa en sak.

Och Texas och min blandras Arrak hade varit lite sura på varandra innan promenaden. [de kunde inte samsas om ett ben] Så det såg ut som om båda muttrade för sig själva om det då ingen fick benet tillslut. Och medans min kompis satt och "sov" (eller vad man kan säja) Så hållde Texas på att bita sönder Arraks koppel! Och *poff* så var Arrak iväg… Och fick bara en chock då jag såg en vit hund springa utanför affären som en "galen höna" med min kompis springande efter sig!*host*. Tur att vi inte var vid en väg då hade det kunnat sluta illa. Men det var vi inte som tur var. Men så fort man fått tag i Arrak fick man sig ett gott skratt.

Anntingen var det bara Texas som tyckte det kliade i tänderna. Eller så ville han ha hämnd och ha det där goda benet för sig själv. *Tankar enligt Texas* "Bort med konkuransen".

kerstinjoh
0

#11 kommer du inte ens ihåg???

Lotta
0

det gjorde hon tydligen inte *ASG*

Nicki
0

Har ingen aning om vad ni snattrar om *minns inte*

Nä! Nu är det dags för min skönhetssömn. Kanske vore något för er oxå.
Bättre sent än aldrig heter det ju. Meeen… äh, glöm det Oskyldig

Lotta
0

Nattinatt tokfia…hoppas du får sova sött med ungar och hundar i sängen, och kanske en och annan tvestjärt *ASG*

vad var det vi skulle glömma för resten?

Malin-A
0

natti natti nicki.. =)