Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 475 ggr
[helenal]
0

Märklig person de där:)

Jag skulle gå till stan med hugo när vi träffade på en labrador/doberman blandras, hugo ville hälsa på hunden och hon la sig ner så att hugo skulle gå fram å hälsa:) Men hugo var för feg.. hehe. Killen bar upp min hugo och frågade om han fick låna honom för en dag… för de skulle eventuellt passa en liten hund ohch se hur de fungeradd.. jag sa nej vänligt… men man blev ju lite chockad:O

Malin-A
0

ville låna honom Förvånad haha nee jag hade nog inte heller släppt iväg min hund till nån främling…

Stj3rnfallet
0

Haha, hm.. Vadå misstänksamt?:P Han ville nog bara ha Hugo och inget annat :P Skulle jag tro iaf =) Små hundar är ju väldigt dyra och antagligen ngt man hellre tar än köper :P

[helenal]
0

ja.. han förösktr sig på en kidnappning där;) böev lite orolig när han lyfte upp hugo… va tvungen att va på min vakt.. :P

Malin-A
0

tänk om han tagit Hugo o sprungit iväg.. då hade du fått kubba efter o jagat honom.. =) haha nee d hade han säkert inte gjort men kan se synen framför mig.. =P

AnneN
0

Skulle aldrig tillåta att nån lyfte upp min hund utan att fråga om lov först, tillåter inte ens att folk kommerfram och hälsar på hunden utan att dom frågat om det går bra.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[helenal]
0

asså… han bara hur mkt väger den här lille så utan jag hann svara så lyfte han bara upp honom…de gör inte mej något faktiskt.. en liten stund kan han väll få låna han;)

Lotta
0

Skulle ha varit Skorpan det…blodprov så det stänkt om det, låna..låna!!!! vilken sanslöst dum människa, han måste ju ha gått på nått Förvånad

Malin-A
0

på dom rosa molnen kanske =P

Lotta
0

Hehe förmodligen…sicken dåre!!!