Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 481 ggr
TinaH
0

OT: UT SLÄPPT!!

Nu är jag äntligen hemma igen!!
FÖRGOTT!!

Har det hänt nått speciellt, så att slyngeln Juve ska till Milano…jaja…hon kan ju åka Tro inte att man är avis….*fnys*

Har själv blivigt fri idag! :-)
Tja vad har jag gjort…jo, jag har blivigt behandlad, och blivigt behandlad….och blivigt behandlad….in smärjningar, Laser och skapell, har använts på mig!
Ja, lasern går jag inte i närheten av igen….f*n vad den gjorde ont!!
Har fortsatt och skälla på sköterskor, fått underbara vänner och fått maten serverad varje dag….det kallar jag service! :-)
Undra om gubben kan läsa detta så han fortsätter med det här hemma, men risken är överhängande liten att den servicen kommer hända i mitt liv…. :-)

När jag kom hem så han jag knappt innan för grinden så blev jag överfallen av en jätte-ylande hund!! :-)
Som bara SKREK av glädje!! :-)

Men nu snorisar är jag hemma, så nu får ni tantisar berätta vad som har hänt….jag är sååååå nyfiken! :-)

SAKNAT ER I MASSOR!!

Kramis!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Malin-A
0

kul att du e hemma? har dom hittat "felet" då?

här har inte hänt så överdrivet mycke, men Lotta o Åsa målar när det är fint väder, jag har mest tagit d lugnt, Alex ska kanske åka ifrån oss till Island över hela sommaren,Förvånad Juve har inte synts till så mycket, Real jobbar jätte mycke o e inne då o då o kollar läget, Helena har färgat håret brunt.. haha hmm kommer knappt på nått mer men kerstin o Lotta har vart ute med en rullis nånstans i sverige, men dom drack så mycke öl så dom kommer inte ihåg nått… (typiskt tanter), Räcka ut tungan Wikstr. har gjort ett försök i att färga håret blondt men det blev gult ist, hon har säkerligen föröskt fått tag på en frisör hela dagen.. Lotta försöker Övertala Action om att få hennes snygga schäferhane, eller iaf en valp ifrån kullen som väntas eller hur d va, Ellionor o Ludde leker o tränar o har kul ihop hela dagarna, Lena o Snodden håller på att flytta o har fullt upp, men hon kommer snart in igen.. och som vanligt så försöker tantisarna bli lika bra som snorisarna.. o kerstins namn heter Kerstin Hemlis

Hugo o Skorpan har inlett en romans o pratar öppet om sitt kärleksliv, Lusse o Nikita försöker också få ihop det men d går inte så bra då ingen vet hur dom gör, Alfons har fått en egen ica kasse som du kan se här bland trådarna, han o Quila e fortfarande kära, Busan börjar bli hund och mår bra, har nog inte hittat någon kille en så hon får hålla till godo me Sacko. Nikita har tappat sina första tänder.. hmm d e nog d jag kan komma på nu iaf.. Skrattande

hmm ja det är väl endel saker som hänt..

Alex
0

Välkommen hem!! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Hääääj, hääääääj!! :D Hihi.. Japp, Milano väntar.. ;)

Välkommen hem!! :D

kerstinjoh
0

*ASG* du har koll på läget Malin!

Men jag glömde en sak, som ni aldrig ska försöka er på. Om ni ska äta pytt i panna på restaurang, be aldrig att få ett stekt ägg med lösan gul!

De tittar som om de ser en idiot! Det fattar väl alla att lösan ska vara gul!!Oskyldig

Gott o vara hemma igen Tina! Vi tantisar behöver förstärkning!

Tixy
0

Välkommen hem Tina, gå och lägg dig eller ut med jycken nu, så vi snorisar kan gömma trådarna för tantisarna så dom får virra bort sig helt! Oskyldig

kerstinjoh
0

Omöjligt!!Räcka ut tunganDå går vi bara till kineser.iFokus, där är det barnförbjudet.

TinaH
0

KErstin….

nu var du så ddär oklok igen…att du aldrig lär dig!!! Oskyldig

Du ska inte sitta här och ge ut båra hemliga sidor så snorisarna ser det!!Förvånad
Kerstin….puss på dig!Kyss

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Pusseluss själv!

Snorisarna kommer inte in på KiF, de har inte koden!

TinaH
0

Kerstin…..

är det den gamla vanliga koden?
den jag tror det är ?? hihi

jag har åkt rullstol!! =))

men nu kan jag gå….jag hade en stora sprickor i hälarna plus en Vårta som var som 4st 5kroner och så ut som en vulkan!!
Den gjorde s.k.i.t ont!

Men nu ska jag gå på behandlingar var 14e dag!! =))

jag har fått psoriasis…. =((

Mvh TinaH

TinaH
0

jo förresten…glömde skriva att min stackars rumskamrat kan nu sova om nätterna!! *Hihihi*
Första natten jag kom tillbaka efter permisen, så hade jag visst hållt full rulle i sängen, snacat, snakat och varit förbannad…..andra ooch ssta natten så snacrkade jag som en hel svin farm!
knske dax och kolla uppdet med…hmm…

men jag märkte ju inte något, jag sov sååå skönt! Räcka ut tungan

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Wow!! Var det en elrullis? Eller hade du någon som körde?

TinaH
0

näpp…fick allt köra själv……Wheel Chair
Plus att den var gammal, och ingen luft i däcken….*Snyft!*

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Inte undra på att folk blir sjuka på sjukhus!

Malin-A
0

haha japp jag har allt lite koll, tur ni har mig =D hehe

zeretki
0

Hoppas du mår bättre snart!

TinaH
0

Näpp..håller med du….men det är väll bara för att läkare och USK och Syrror samt skötare inte ska bli arbetslösa på sitt jobb, för dem har ju inte nått att göra..eller hur?!? *skrattar*

ja vi tantisar har fullt nog med våran tankeversksamhet att hålla i ordning på er snorisar! =P

# 15 Tack! :-)

Mvh TinaH

Real
0

HELLO TINA!!!!! Välkommen hem.. hoppas de känns bättre nu.

TinaH
0

real!!

tackar o niger

här är det finfint!:-)

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Tina, hoppas att du orkar hålla ställningarna, annars får du ringa 112.

Trådlöst fungerar inte på torpet. Men blir snorisarna för jäkliga så SKRIK!!!!!

TinaH
0

Kerstin

hör du nån hund YLA som en VARG!!
Så är det rop på hjälp! =)

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Jag ska sätta på parabol-tratt-hatten så att jag inget missar!Cool

Lotta
0

Hej Tina vad roligt att du är tillbaka =) Som du ser är här samma röra som vanligt…är man borta en helg så fattar man nada när man kommer tillbaka ;)

Malin-A
0

nä här går d undan i diksussionerna =D

Lotta
0

Skojar du!!! Så många trådar har jag aldrig sett här inne =)