Sover med öppen mun?
Bra tecken på avslappning? 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Hihi så söta alla är! 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#4 GISSES vad valpsjuk man blir då! Sicken liten sötnöt!!
Hahaha ååååh Klenod är ju så underbart söööt 
Hahahaha Klenod är ju så jäkla go!!
Bino sover inte med öppen mun så, men mammas hund kan göra det ibland. Har inget foto men har ett videoklipp när jag grejar med honom när han sover med öppen mun :P hah. Han sover jämt så jäkla tungt.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
HAHAHAHA! Skulle nästan kunna tro att han är halvt medvetslös ju! xD
Mvh Jenna
#14 haha ellerhur! :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Märker att alla hundar sover annorlunda! haha, min lilla blandis tik sover alltid med tungan en bra bit ut, och hon drömmer hela tiden. Då har hon öppna ögon som rycker innanför ögonlocket, sparkar och små skäller. Det är väldigt läskigt det med ögonen, att dom är öppna och rör på sig när hon drömmer. har aldrig sett det innan faktiskt!
Men här är en bild på min nyvakna tjej som inte hunnit dra in tungan :P
Mvh Sandra, Chico, Chiquita & Lady (:
#16 Så gör min lapphund också ibland. En gång var de så illa att jag trodde att hon fick ett epileptiskt anfall! Hon låg med nästan hela tungan ute, ögonen öppna och ryckte i hela kroppen. Jag försökte ruska om henne lite lugnt men de hjälpte inte. Då sa jag högt "AYLA!??" och då hoppa hon till och var vid medvetande igen. Fasen vad rädd jag blev! xD
Mvh Jenna
#17 Men det är ju typ så. Rädd att hunden typ ska dö x'D as läskigt är det!
Mvh Sandra, Chico, Chiquita & Lady (:
Han brukar sova med tungan utanför munnen, men aldrig med öppen mun.
Och så snarkar han något förfärligt, så har man han bredvid sig i sängen någon natt så är det ända man vill ha öronproppar. 
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"
Såhär sov min lilla Trassel för någon dag sen..
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!