Pitbull-fakta
Hej, jag och en vän ska ha ett föredrag om pitbullen på engelska, har googlat lite o sparat faktasidor o så, men undrar om någon av er har någon bra sida att rekommendera? Eller kan skriva lite egna erfarenheter själv?
Bilder på pitbulls är också väldigt uppskattade! Valp, vuxen o de olika färgerna, det vore toppen. Bilderna kommer bara skrivas ut och delas runt i klassen så alla får se, jag kommer alltså inte dela bilderna o lägga upp de någon annan stans eller så…
skriv åxå på bullhundar i fokus, där har de massor med kunskap om pitbull :)
#1 Bra idé! Kan ju tillägga att information om hur de använts i hundkamper förr i tiden också uppskattas väl!

Vi har ju en artikel om rasen inne på Blandrashundar 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Gå in på pitbullforumet och fråga dem där inne! (va tydlig, annars finns de risk för påhopp och motfrågor istället för hjälp)
Googla inte på pitbull bilder då risken e liten att de e renrasig.
game avlad pit å en blandras är ju en stor skildnad.
Tråden är rätt så gammal, jag höll mitt föredrag för länge sen. Det gick finfint om ni undrat :) Men tack i alla fall för infon!
jaha, trodde inte den va så gammal… med tanken att man har skrivit den iår, men ''bra'' att ni har fått gjort de =)
Ja, egentligen är den ju inte det men jag hann hålla det några dagar efter att inlägget skrevs så det var därför :)