Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 2877 ggr
Michaela-N
0

Pitbull-fakta

Hej, jag och en vän ska ha ett föredrag om pitbullen på engelska, har googlat lite o sparat faktasidor o så, men undrar om någon av er har någon bra sida att rekommendera? Eller kan skriva lite egna erfarenheter själv?

Bilder på pitbulls är också väldigt uppskattade! Valp, vuxen o de olika färgerna, det vore toppen. Bilderna kommer bara skrivas ut och delas runt i klassen så alla får se, jag kommer alltså inte dela bilderna o lägga upp de någon annan stans eller så…

Maja2
0

skriv åxå på bullhundar i fokus, där har de massor med kunskap om pitbull :)

Michaela-N
0

#1 Bra idé! Kan ju tillägga att information om hur de använts i hundkamper förr i tiden också uppskattas väl!

AnneN
0

Vi har ju en artikel om rasen inne på Blandrashundar Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

Gå in på pitbullforumet och fråga dem där inne! (va tydlig, annars finns de risk för påhopp och motfrågor istället för hjälp)

Googla inte på pitbull bilder då risken e liten att de e renrasig.

game avlad pit å en blandras är ju en stor skildnad.

Michaela-N
0

Tråden är rätt så gammal, jag höll mitt föredrag för länge sen. Det gick finfint om ni undrat :) Men tack i alla fall för infon!

[nataschaj]
0

jaha, trodde inte den va så gammal… med tanken att man har skrivit den iår, men ''bra'' att ni har fått gjort de =)

Michaela-N
0

Ja, egentligen är den ju inte det men jag hann hålla det några dagar efter att inlägget skrevs så det var därför :)