Ben med olika smak
"Bravo hundtugg finns i flera olika former och smaker. Välj bland naturell, lamm, bacon, bubblegum, pizza, honung och jordnötssmak."
Nån som har köpt nån av dessa smaker? Låter ju lite udda 
http://animail.se/hund/produkter/tuggben-hundgodis?cat=28&p=14
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag fattar inte grejen med smaksatta ben. Varför skulle hunden uppskatta bubblegum-smak mer än ett vanligt köttben liksom 
- Mvh Emma
Jag har haft bubbelgum o bacon. Bacon uppskattades men inte det andra. Vanliga retriverben är dock fortfarande favoriten.
Även att jag har köpt det så fattar inte jagh heller poängen ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
ursäkta mig men får jag fråga om någon vet vad frakten är på Animail?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#3 Står längst ner på sidan
Fraktavgifter
Fraktfritt när du handlar för över 500 kr
49 kr för ordrar under 500 kr
- Mvh Emma
Har aldrig förstått vad pizza, honung, jordnötter eller bubbelgum har med hunderi att göra. Löjligt enligt mig. Jag tycker ben ska vara ben.
Jag fattar inte heller
fast bubbelgumsmak lät ju gott
kanske köper ett till mig själv haha.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Haha ja, varför inte. Undrar om de kan vara gott ;)

Jag har testat för skojs skull. Ingen större hit hos hundarna däremot. Att ha huvudvärk och ha honungsbenet i närheten är rent plågsamt… Luktar typ vaxljus/parfymaktigt.
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Hade senast en diskussion med en vän igår angående dessa tuggben med smak. Tycker att det är helt galet.
när började hundar äta bubbelgum liksom?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nästa gång jag beställer därifrån ska jag beställa dem i pizza- och honungssmak, bara för att. Ska nog ta ett i bubbelgum också.
Våran förra hund älskade bubbelgum benen
dom andra smakerna dög inte.

Min hund älskar benen från bravo, och hon är ingen benfantast annars. Är ganska kräsen…
Favoriterna är dock bacon och lamm.
Jag köpte såna för ett tag sen och den enda som föll Max i smaken var pizzabenet
Medarbetare på Chinese crested ifokus.