Nån som bor i Gävle?
Nån här inne på HiF som bor i Gävle och har gått på Östers "promenad/lekgrupp"? Som jag har fattat det promenerar dem ett gäng nån/några dagar/vecka och låter hundarna leka och så.
Funderar på att åka dit imorgon men undrar om nån härinne varit där eller funderar på att vara med en gång?
Jag och Diezel söker även träningskompisar, all form av träning är utav intresse, så om någn är intressera vore det jättkul att ses och träna tillsammans 
Hoppas ni hittar några trevliga kompisar!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Var du på promenaden i söndags? hur var det? Jag har aldrig varit på de promenaderna men har funderat på att gå flera gånger men hittills så har det aldrig blivit av.
Dante är fortfarande valpig och behöver träna på det mesta (möte med andra hundar vid promenad, inkallning etc) så en träningskompis vore inte alls fel 
Nej jag var aldrig dit, sov för länge och har en havltimmes bussresa in så skulle komma alldeles för sent, men fundera på att gå nästa söndag.
Vart bor du? Jag och Diezel är all for it! Både träna möten, med störning och inkallning, men Diezel säger inte nej till en lekrunda heller 

Åh det vore superroligt att få någon att träna med ibland. Är inte alltid så roligt att göra allt ensam =)
Jag och Dante (chinese Crested - puff) bor på Brynäs men vi har även bil så vi tar oss enkelt var som helst. Vart bor ni?
Ja jag håller med, roligare att variera och träna med andra ibland, då kan man ju ge/få tips och råd också. inte alltid man ser vad man kunde göra bättre osv.
Vi bor i Skutskär, ca 2 mil från Gävle.
Hejsan finns ni fortfarande kvar och är intreserad av träning?
Jag är intresserad av träning, lovar att Sabina också är det.
Bor i Gävle.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Var i gävle bor ni? så vi kan bestämma nån plats att träffas o träna på ?
Sabina bor i Skutskär och jag bor på Brynäs.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Okej :D Ja bor i anderberg så mkt snö överallt svårt att hitta nån bra plats ja brukar bara gå ut här utanför och träna på gatan :S
Har sabina en aussie och en terv då ve ja vem hon är :D
Men du kanske vet nå snöfritt ställe?
Ja hon har en Aussie och terv.
Jag och Sabina brukar träffas och vara i bollan.
Jag tycker inte att det är mycket snö ute nu alls. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
nä iof inte :D
ja tror inte att sabina är så stor fan av mig om ja får säga så. :D
Tror inte att hon komer vilja träna med mig :D
Men boulognes blir super bra tycker ja :D vilken buss är de från stan för att komma dit?
Jaså, får jag fråga varför?
Det är inte lång att promenarna från stan, tar en tio minuter. Annars går tvåan och ettan dit, båda stannar utanför Sybilla.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Okej mico är opererad och får inte gå så mkt. därför tänkte ja åka hela vägen. om man går långt så får ja träna mindre :(
Hon och ja har lite olika åsikter när de gäller hundar.
Ja tycker att helstryp får hundar att inte dra i kopplet om du använder de rätt och hon tycker att man e dum i huvet om man använder stryp på hundar som dra osv. ja har stryp på alla hundar som drog och nu drar dom inte i kopplet längre.
Men ska vi bestämma nån dag o träffas i boulognes skogen då ? :D
Jaså.
När jag hade stryp på Izor så blev det inget prat om det.
Det gör vi, jag åker hem igen imorgon och på torsdag ska jag och Sabina träffas, vi får se om jag får någon ledig dag efter det. 
Är det inte bäst att vänta ett tag till din Micro är helt återställd efter operationen?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Wow, här får man läsa vad man tycker utan att ens veta att man tycker det själv. Häftigt.
Jag tränar gärna, oavsett om du använder stryp eller ej. Ja, jag tycker stryp är en onödig grej då jag inte förstår varför man ska använda sånt som skapar obehag. Men sen gör folk det ändå, min värld går inte under för det.
Som sagt, tränar gärna. Men håller på Qepta, det är nog bättre att vänta tills Mico är helt återställd.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Sabina: de var sofia som berättade för mig att du typ tyckte att hon gjorde jätte fel i att ha stryp på natascha så ja har ingen fakta utifrån dig utan bara av vad sofia sagt. Hon sa att du blev jätte grinig på henne och tyckte hon va dum för de så ja antog bara att du inte gilla mig pågrund av detta men som sagt ja har ingen riktigt fakta för att det stämmer därför skrev ja att ja TROR inte sabina vill träna med mig :D
Men de va ju kul att du ville de endå :D
Jo visserligen så ska han inte gallopera omkring men skritt och trav snabb eller långsam är inga problem sa sjukgymnasten.
Ja har tränat lite fjärr och aportering och fotpossitioner skulle även vilja träna platsligg i grupp men de är inge rolig att träna själv :D hade inte tänkt träna fullt ut utan vi vilar mkt emellan åt så äre det okej :D