Hadley!
Åh så tjusig! 
Har själv en Cavalier valp.
#4 Vad kul! Jag har bara tränat med mammas cockerspaniel tik så känner att jag vill ha något eget så hittade jag den här sötingen och kunde inte låta bli att skriva och kolla om han var kvar!
Hur är din lilla vovve då? Bilder? :p
Gud vilken söt liten gosse :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Riktigt söt! Älskar den starka färgen 
Aw sötnosen
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#5 Förstår det! Fick själv vänta länge på att få min helt egna hund
Min lilla tös är 1 år och 2 månader. Hon är otroligt människo kär, ska smöra för alla. Jätte lättlärd och älskar att träna olika saker, utför alla uppgifter hon får med en vifftande svans.
Cavalern är verkligen en liten hund med en stor hunds mentalitet.
Aktiv och nyfiken ute med goosig och slapp inne 
#6 hehe tack! Han verkar iaf vara ett riktigt charmtroll! :P
#7 Jo men visst! Har läst lite mer om rasen och färgen han har heter Bleinheim? Haha om jag stavade det rätt! :p
#8 :p <3
#10 Nej, han är Ruby färgad med lite vitt i ^^
Om du ser på min tik så är hon Blenheim asså mer vit än röd.
#12 Borde inte den färgen stå med om hunden då? För jag har fått för mig att Rubyfärgad bara får vara den här röda heltäckande färgen och inge vitt :)
#13 Finns feltecknade Cavalierer med ;)
Rubyfärgen ska helst vara helt djupt röd men det förekommer vitt på kroppen med. Många rubyfärgade Cavalierer har tex.lite vitt på huvudet,under hakan eller på tassarna.
Här är en bild på en ruby hona och min blenheim hona
Rubyfärgad päls ska va mer röd än vit för att klassas som rubyfärgad
Blanheim ska va mer vitt än rött för att klassas som blenheim
Väldigt söt 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#14 Aha skönt att man får se och prata med någon som kan mer. läser mest på internet om rasen för tillfälle för att lära mig så mycket som möjligt om den! :P
#15 tack! :p
#16 Så lite så ^^
Kan rekomendera att läsa en av ras böckerna. Behöver du hjälp lr undrar över nått så fråga på
Åh vad söt. Har själv en cavalier hane på snart 3 år :) Verkligen en underbar ras :)
#17 Självklart! Men jag har ju inga böcker nu om den här rasen så det kanske blir aktuellt senare om jag nu köper valpen! :p
#18 Härligt, så man kanske gör ett bra val iaf! Är det sant som de säger att det är en bra första ras? :P
#19 Finns på biblioteket annars :P
#19 Det är en perfekt första ras. Mille som min cavalier kille heter var min första hund jag har lärt mig så mycket med honom. Du får gärna ställa frågor om du vill :)
Bifogar en bild på Mille :) Hadley liknar honom jätte mycket. Han har också vit mage, tassar och haka som Mille :)