*snyft*
*** nu har alla mina bilder blivit raderade från datorn! Alla valpbilder ja, allt! 
Hann inte ens att lägga in bilderna på skivor som jag precis hade tänkt göra. *suck* Alla valpbilder på Boss, Texas och Arrak. Och även bilderna på min sheltie som gått över till "andra sidan" är borta! 
NEJ! :( Går det inte att rädda dem från hårddisken på nåt sätt??

Min kompis ska komma och titta på min dator lite senare idag. Han jobbar med datorer så jag hoppas att han kan rädda bilderna på något sätt. 
Det är nackdelen med att lägga in allt i hårddisken, utan en back-up eller att kopiera till cd.
Det finns möjlighet att spara bilder i något program, som ej sparar bilderna på din egen hårddisk.
Bra att tänka på, för det är så ledsamt att bli av med alla bilder.

#3: Ja, det är just det som är nackdelen. Och det jobbiga är att jag precis skulle lägga in dem på skiva, och så ser jag att alla bilderna är borta! *suck*
ne va synd, hoppas din kompis kan fixa tillbaka dom..

Finns program som man kan rädda förlorade grejer me… Hoppas du får tillbax dina bilder…

Det där hände för oss också. Fast då försvann alla bilder som vi tagit efter sommaren. Allt vi fotat innan sommaren hade vi sparat på ectern hårddisk. Men som tur är så hade jag laddat upp nästan alla bilder på bilddagboken, så jag kunde spara ner dem därifrån igen! puuh!

Det finns ett program som ska kunna hämta upp information på hårddisken som man har raderat, inte allt, men välldigt välldigt mycket.
kommer bara inte på vad det heter nu…hmmm..
en kompis gjorde detta på min gamla burk! :-)
Fråga på dator fokus sidan! ,-)
Lycka till! =)
Usch vad jobbigt…ibland är datorn på väg ut igenom fönstret och hade det är hänt mig så hade det sagt krasch utanför det kan jag säga =))