Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 736 ggr
[helenal]
0

SÅHÄR MYCKET TYCKER JAG OM HUGO

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag tackade nej till att åka till Frankrike med killen och hans familj i två veckor pga av at att jag inte ville lämna hugo och skulle sakna han!!:P

rätt eller fel? ha

Malin-A
0

heelt feel.. haha nee jag hade garanterat gjort samma sak =) skulle aldrig klara o va utan Lusse så länge, längtar ju efter han bara jag e i skolan juu

kerstinjoh
0

Åh, vilken gullig bild!

Men jag hade nog åkt med till Frankrike.Glad

[helenal]
0

jag VET! tror du inte jag ångrar mej nu eller:(

Karmatarerskanise
0

Nja, jag tycker du gjorde rätt. eller vem skulle passa din hund under tiden? Om det är familj eller vänner, kanske jag hade åkt, men inte om det vart hundpensionat.

Lotta
0

Hugo finns kvar när du kommer hem din tokfia….jag tror att du kommer ångra dig, hur ofta blir man med bjuden till Frankrike =) Har du ingen som du litar på som kan ta plutten ´medans du är borta då?

[helenal]
0

det e försent nu:( dem har redan åkt, de åkte i morse. Mjo kanske.. fast både mamam och syrran jobbar/pluggar

Malin-A
0

hoppas d kommer fler ggr =)

thilda-
0

du kunde ju trycka ner han i en väska o ta med han som handbagage :D åsså om han skulle skälla på flyget så äre bara o säga att de va din mage som kurrade ;P hahaha

Lotta
0

Meee.. du är ju knäpp….det här har du väl kunnat sagt tidigare så vi hade fått peppat dig lite Fundersam

[helenal]
0

jo jag vet:( nä om man ska ta me hugo va ha<n tvungen att få en spruta ett hyalvår tidigare

Real
0

men någon som passar honom hade du säkert kunnat fixa.. och frankrike är ju inget man får varje dag.. knassboll!
fast kan ju trösta dig med att elias-pojkvännen jobbade där.. han säger att de är världens äckligaste stad.. allt verkar så glamour aktigt när man ser på bilder och hör.. men de enda som är fint är runt eiffeltornet och i disney. Överallt annars är de skithögar på trotoarer och skräp överallt.. dom kastar ut saker från fönstrerna osv. så var inte ledsen;P men dom har god mat och roligt uteliv.. (har med varit där.. men var så liten)

ElinSa
0

#11 for till paris i lördags och kom hem igår. Jag tycker verkligen inte att det var skitit där, rent och snyggt var det!

Sandra
0

Men helena!!! Du är ju tokig! Jag hade garanterat åkt… men smaken är som baken. Men nu kan du va hemma o gosa med lillHugo hur mycke som helst istället =)

Real - Det va smutsigt förut. Men det är mycke bättre numera. Va där våren -99 o det har skett stora förändrar bara på den korta tiden (enligt mina föräldrar)

[helenal]
0

jag ångrar mej:(

Lotta
0

Nämen Helena då…så dax att göra det nu, men det är alltid lätt att vara efterklok din tokfia =)