Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 535 ggr
Ellinor_ludde
0

Små pengar!

Ååå, *pust* har städat HELA lägenheten på 107 kvm i vart enda litet hörn. Så nu har jag sammlat ihop pengar som ska in till skolan som
sedan går till någon skola i de fattigaste delarna av Gambia. Men eftersom jag var så duktig fick jag själv lite små pengar. 100kr fick jag ;) Gör nog detta varje dag så kommer jag ha råd till lägret i sommar. Haha, ne skulle faktiskt inte orka. Usch va så trött så jag nästan spydde en gång. Kramisar..

Tixy
0

Åh, vad duktig du är!
Själv var jag döende efter ett hörn i mitt rum igår.. Oskyldig Fast jag kan skylla på att det vräkte in pollen i mitt rum, och det var damm överallt och min kompis hade ätit nötter jag inte tål i mitt rum kvällen innan. Fundersam

Ellinor_ludde
0

Oj! Aaa, är själv allergisk mot pollen & gräs. Fick vara hemma hela förra veckan för att jag inte kunde gå ut, så allergisk är
jag XD

Faxlin
0

´Vad duktigt gjort av dig. Sådana där jobb är bra att de görs- Sedan fick ni en ren lägenhet också :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tixy
0

Än så länge kan jag gå ut, kommer bli värre om någon vecka, då kommer jag inte kunna andas om man har ett fönster öppet här hemma, känns som om jag borde skaffa medicin.. Hemlis

Lotta
0

Hahaha jag kan inte göra annat en att skratta…tänk när ni blir äldre och måste hålla reda på en hel lägenhet själv, man kan ju undra hur den kommer se ut Fundersam

Tixy
0

Jag kan städa om jag vet att ingen annan kommer göra det, men här vet jag att mina föräldrar gör det om jag skiter i det.. Så fungerar jag, förstår ni. ;)

Lotta
0

Din lilla skitunge…du är slipad du =))

Malin-A
0

ingen som vill städa lite hemma hos mig?? =D hehe

Faxlin
0

Någon kan få städa hos mig med ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tixy