Ny kompis!
Jag har fått en ny kompis.
I helgen har jag lekt med "Nickis" schäferhane Arras. Vi hade jätteskoj! Vi jagade varandra, sprang på varandra och "naggade" på varandra. Och uppförde oss allmänt fånigt!
Fast matte var lite feg när Arras o Råttan kom ur bilen. "Hur ska det här gå?" Fnys, jag har väl koll på läget och hade Arras blivit för uppkäftig, så hade jag satt honom på plats. Jag är ju för 17 Töntbull!
Jag försökte leka lite med "Råttan" också, men hon ville inte. Det verkar inte som den där lilla taxdamen faller för Töntbullar. Konstigt!
//Alfons
Alltid kul med nya kompisar! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
haha va kul med en ny kompis, =)
hugo har en ny kompis han med. en liten amstaff valp=)
Men Helen då! har du inte läst "Kamphundar"? De är ju livsfarliga!
jo man blir ju lite smårädd att hugo ska bita ihjäl den lille;)
ja den där Hugo, han e farlig han =) haha
ja verkligen:P den lille kommer inte överleva så länge till*fniss* sötare valp än Milan får man leta efter!
haha Hugo tar honom till frukost =D
ja precis;) Ägaren till milan berättade att han råkade göra ett misstag inatt… Milan ska ju inte sova i sängen utan har en egen liten säng, men Inatt när han kom hem rätt så full så lät han Milan ligga med honom i sängen… tror ni milan tror han får sova där nu eller går de bra ändå?
haha Milan kommer säkert vilja sova där i fortsättningen, men d kan ju gå bra ändå om han håller hårt på att han inte får gå upp i sängen…
äsch.. bara han fortsätter göra klart för honom att han inte får sova där så är de ju lungt.. en gång gör nog inte så mycket
och jag håller med.. har aldrig träffat en farligare ras än pappilon.. dom är jätte hemska mördarhundar. Vågar aldrig komma nära ens:O erhm:P
vet du att hugo är så liten så han smyger sig på dessa stora hundar vettu:P rätt som de är så HUGGER HAN! haha… ska ta kort på Milan snart så ni får se honom..!!!
mm.. tänkte de me.. dom hugger ju efter vristerna. kan ju inte bli värre än en hälsena som bara rycks bort.. yyuuh!
jaa gör det. vill me se milan
hahaha.. usch de lätt hemkt och blodigt;) han liknar din hund lite falktiskt… fast han är svart på kroppen förutom halsen och huvudet:)
ja fy för o få hälsenan avhuggen av en ilskan Pappilon =)
hugo vässar sina tänder och slipar dem varje natt… snart e dem sylvassa, SE UPP!
sätt munkorg på honom på nätterna man vet ju aldrig d kanske säger "poff" i hans lilla huvud =P haha
har köpt en i minimini variant:)
okej.. bra då kan du känna dig trygg nu ? =D hehe
nja… han kan ju använda sina minitassar å ta upp munkrogen… jag får nog sova borta inatt;)
Men mina marsvin då:O
ja fy tusan.. han kommer på natten helena och smyger upp under täcket.. och så huger han tag i hälsenan och snapp!
hahahha.. han ser ut som din men han är svart på hela kroppen.. jo men de lät ju bra:P kanske för att de är ungefär samma ras:P
hahaha bra beskrivning helena =)
men vadå
hihiih.. du är så söt:P
bara för att ja tycker dem är lika:P menade bara att dem hade något lika;) ansiktuttrycket kanske:O
Jo.. de är ju bara de att amstaffs har väldigt lika huvuden? lika så med andra raser.. underligt de där;P hihi..
ahaa, ansiktsutrycket? joo de kanske dom har.. samma sneda ögon kanske?;)
haha fast Ecko e ju ganska mycke dogo, eller så han ser mer ut som en dogo iaf på d kortet där han står upp o kortet e taget snett nerifrån typ =)
de är tvillingar:)
joo.. men dogon har också samma huvudform som en amstaff.. och samma öron ungefär. bara att dom är smalare och större och kanske lite mer markant huvud ändå.
jo visst, milan och ecko är tvillingar.. enäggstvillingar t om:O
Ja akta sig för töntbull det lär dom nog lära sig på en gång =)
Hrmm….för inte allt för längesedan så var det nå brudar som sa att en pappis inte alls var farlig, har brudarna ändrat sig tro