Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1427 ggr
[Surina]
0

färg ångest :P

Hej alla ! Jag har lite färg ångest ! XD

Jag har hittat en sele som jag ska importera senare när min framtida hund har vuxit klart osv.

Men jag har sån färg ångest… Jag vill liksom inte ha rosa då det är ju så himla vanligt…  Vill ha nått udda! :D Jag är lite udda så det passar mig ;)

Funderade ett tag på Lime grön! Det skulle ju vara så coolt! :)

Finns i svart och vitt också men den finns bara inte med just här.

Notera att rosetten går att ta av från selen :) Det var inte stor skillnad prismässigt när det kom till den så jag bestämde mig för att ta den med rosett, roligt kanske på födelsedagar osv :)

Länk till bilden:

http://cdn03.dayviews.com/96/_u1/_u5/_u7/_u9/_u8/_u4/u1579847/f/b/a4da06f173879d06a4de31951c420003e3ed1b5bdfe50df260e7484e07fbcb18.jpg

Nattuggla
0

Spontant skulle jag säga orange, utan att jag klickade på länken!

Men sedan såg jag vilka färger som fanns och då skulle jag också valt dem limegröna, de andra färgerna va inte så utstickande i sig Glad

Mvh //Nattuggla

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

NathalieT
0

Jag tycker att Green & White var fin, den hade jga nog valt om jag hade velat ha en sådan sele ;)

bambiiii
0

Jag tänkte på gul men den finns inte… :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Forest]
0

Vad kommer valpen ha för färg, vad gissar du ?

jag tycker turkos är fin o limegrön är det tik kan jag tycka att hot pink sött med.

[Surina]
0

Men stor sanorlikhet blir det antigen en röd,orange eller röd soble/orange soble.

[Forest]
0

5 och tik :) hade köpt den skrickiga rosa så sött bara lyser att det är en liten tjeja men går med Flört rosetten va lite mycket kanske, men den kan du annars ha själv i håret om du har lite längrehår Flört