Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1945 ggr
Noa-Nisse
1

porch potty

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det verkar som om kattlådan är väldigt populär bland småhundsägarna i USA…

Hittat flertalet videos på hundar som använder kattlåda/hundlåda innomhus.

Men titta vad jag hittade, en låda att kissa i att ha på balkongen eller altanen för de människor som bor i lähemheter… Sen när kan man INTE rasta sin hund p.g.a att man bor i lägenhet :P HAHA detta är skrattretande…

Medarbetare på Hundar.ifokus

[hyperiion]
0

Ännu en sak för att slippa gå ut med sin hund. Bor man i hus så verkar man inte gå ut med hunden i där. Kolla bara på cesar, Hur många hundägare där har varit ute på en promenad med sina hundar. Inte konstigt att dom blir knäppa

[Empisen]
0

Men SHIT vad töntigt! Haha, helt sjukt…. 
Jag tror inte det är många som förstår att hunden inte bara behöver gå ut för att göra sina behov..

[Forest]
0

Förfärligt, tragist o hur lat får man lov att bli? tycker det är mycket som USA har som jag verkligen hoppas aldrig blir så poppis att det trillar över hit. Skulle vissligen itne förvåna mig ett smack för lata hundägare finns redan :-/

Jenna_Nord
0

Men kunde vara lite fiffigt om man ska rumsträna en liten valp och bor på 5e våningen utan hiss. Men utöver de alltså xP

Mvh Jenna

Michaela-N
0

Tanten mot strömmen, jag skulle kunna se det som ett alternativ ibland, vid dessa tillfällen:

1. Man bor högt upp i ett flerbostadshus, man hinner inte alltid ut när man ska få valpen rumsren (jag själv bodde på andra våningen under den tiden och bara det var svårt.
  2. Om ingen är hemma kanske man vill ha ett altenativ så att hunden kan få rasta sig då också om det skulle behövas. Nu ser inte jag det som en förklaring att låta hunden vara ensam en hel arbetsdag 8 timmar, men om man är borta så får ju hunden möjlighet att rasta sig ändå när det behövs.
  3. Eller att man alltid har en sån stående, så behöver hunden aldrig vara nödig, men samtidigt måste man ändå rasta den 4 gånger per dag.

Fast jag skulle själv nog aldrig köpa den, tror inte min hund hade gillat den. Det saknas ett plastträd så även hanar kan använda den Oskyldig

TjockaBerta
0

Min tik markerade inne. Hon kunde gå direkt från långpromenad in i köket ock kissa under bordet.

Och på nätterna kissade hon inne. Jag försökte lägga ut tidningar där det var värst.

Då hade det kanske varit ett alternativ att ha en låda.

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
1

6, hur gammal var hon då? jag tror inte på att man får en rumsrenhund om man tillåter den "okej" att kissa här inne Flört Vanligt att tikar blir rumsrena efter löpet. Otrygg hund går ofta o håller sig o gör ifrån sig inne, så var chanel första tiden (omplaceringshund) hon knep o gick från ytterdörren i satte sig på nån matta. Efter hon landat i hemet så börja hon bli rumsren. Det är många orsaker en hund kanske kissar eller bajsar inne :) jag tog bara några.

reverse
2

Tex Animal Planet säger ju ibland rätt ut i sitt hundprogram Dogs 101 att den eller den hundrasen gör sig bra som inomhushund och kan lära sig gå på låda…. (Tax tex) Värsta jag hört. Folk lyssnar ju på sådant som kommer ur dumburken, vare sig detta är vettigt eller sant.

//Lina

Jenna_Nord
0

#8 Ja de är verkligen skrämmande! Inte konstigt att de är som de är i världen :(

Mvh Jenna

[Driva]
0

Jag ahde velat lära min hund gå på lådan så hon kan följa med när vi åker ut och seglar.

Annars så är det väl väldigt vanligt att man inte går ut med hunden i usa, därav efterfrågan på dessa produkter….