Önskas nya "värmepuff"
Eftersom lilla loppan är något av en fryslort tyckte jag att hon behövde nån typ av sovpuff/påse att krypa ner i när vi åker bil tidiga mornar i en kall bil eller är på väg hem från skogsutflykter nu på vintern. Så ja.. det blev en "värmepuff till Önska… som hon nu verkar ha flyttat in i permanent så det verkar som om det är godkänd :D
naww vad gulligt! Var köpte du den? pris? Ser mysigt ut!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
vilka härliga bilder och vad mysigt det ser ut! 
#4 Tack! Den är hemmasydd… brukar sy en hel del illersaer och sälja, så ja… hundpryla låg inte så långt bprta ;)
#5 tack! Den verkar i alla fall uppskattad!
Jaha okej då vet jag!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Kanonsmart till en liten hund. :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Vad sött, ser ju att att tycka det är urmysigt 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Meh, NU fattade jag rubriken…
Förstod inte vad ett önskemål om puff hade att göra med den fina puff som din hund Önska har…
EEEh, ibland är jag bra trög 
Tackar!
#10 hahaha skyll på för lite kaffe… det brukar jag göra :D
Åh så mysigt det ser ut 
- Mvh Emma

åh sara! Om jag skickar lila tyg kan du göra en sådan till mig då? jag är 172cm lång så det borde väl räcka med en filt? och gör armar på den så jag kan dricka kaffe och sådant samtidigt osm jag ligger i den ;) vill-ha!
Åh vilka söta bilder :) verkligen fin värmepuff, har du gjort den själv
Åh, den var ju super fin passa lilla Önska så bra med :)
Tack så mycket :D
Här finns lite bilder på tidigare projekt för den som är intresserad
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.455918767920.239188.503807920&type=3&l=b5014fe046
#13 HAHA su dkulle må då va :P
15 men lägg av vilka fina bäddar

#16 no shit! i mitt nästa liv kommer jag tillbaka som ett av dina husdjur! puffarna i sig har ju flera andvändningsområden än till iller :P funkar ypperligt som huvudkudde på resor b.la :P
#15 Håller med #18… Jag vill bo i en groda!!! Pax för det! :-)
Får man lägga en beställning på en död-sköldpaddsbädd opch en groda med större käft
Dock lite större än till dina illrar.
Supersnygga grejer verkligen
#20 det ska nog kunna ordnas, sköldpadda har jag iofs inte sytt ännu (eller du kanske mednar den döda grodan? :P). Åker iväg på utställning nu över helgen, men om du är intresserad så får du gärna skicka ett pm så kan vi disskutera :D
Hihi - groda eller sköldpadda
Cool oavsett.
Har lancashire heeler och bäddar är alltid kul. En hund väger 5 kg och valpen kommer landa på ca 7 kg. Har en rund bädd som är bra som mått
#22 hahaha nu när du säger det ser den faktiskt mer sköldpaddslik ut :P
Perfekt med lite mått att gå efter! Min tös är nog lite för tunn för att vara nån bra måttstock för dina töser ;)
Jag samlar nämligen på sköldpaddor - inte levande, utan figurer från världen runt, så en sköldpaddsbädd vore skitkul rent ut sagt
pst - det fanns en till liknade bädd du gjort, men den såg mer ut som en groda
ÅH! va duktig du är på att sy!
Synd att jag inte har en fryslort av mindre modell :( :P
Gör du puffar och liknande i kaninstorlek också? Han en pojk som blir hyfsat stor, han skulle älska en puff eller en sån björn jag såg i ditt FB-album!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#24 Åh! Det gjorde min bror förr också! Fullständigt sköldpaddstokig :D Kan nog fixa en bädd som är ännu mer sköldpaddslik om det skulle vara :D
#25 tackar! Har sytt bäddar till hundar i 20 kgs klassen faktiskt, men det blir lite av en brottningsmatch :P
#26 Abslout! Får jag bara ungefärliga mått så är det inga problem!
#27 haha oki min väger +40 :(
Kanon - jag återkommer med PM framöver