Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2522 ggr
[Ronon-m]
0

Blivit "hurtta pro sjuk"

Dumma mig! Jag är ju lite utav en halsbandsfranatiker… och Ozzi har runt 10 olika halsband och Indra har två. Men jag har ju bara stryphalsband till Indra men kände också att jag vill ha ett vanligt halvstryp med, fast jag skulle försöka hålla det till bara två halsband. Inga mer till henne, så att det inte spårar ut som det gjort med Ozzi ;)

Men i onsdags var jag med en kompis i stan och hade då med mig Indra och min kompis hade med sig sin hund så vi gick in på Arken zoo eftersom hon skulle köpa nytt halsband till sin vovve. DUM som jag är så testar jag ett hurtta pro halvstryp på Indra och blir heeeeelt såld och bara MÅSTE ha ett sånt till henne! Haha hon fyller ju 1 år nu den 4 Maj så det får bli hennes present.. Men sen får det räcka Skrattande

Jag har inte tänkt alls på hurtta halsbanden innan utan undrat varför nästan alla skaffat dom.. Men nu förstår jag! Vilka underbara halsband och vad otroligt mjuka dom var och de verkade verkligen sitta bekvämt!

Michaela-N
0

Jag är redan Hurtta-sjuk sedan något år tillbaka, fasen vad snygga och bekväma grejer de gör alltså!
I helgen ska jag inhandla lite saker jag också, och då BARA i hurtta förstås!

Noa-Nisse
0

Jag är likadan själv :P haha! Jag har slutat hitta på ursäkter till varför jag köper nya halsband ^^ Jag kan gå in i en affär och sedan innan bestämmt att jag bara ska köpa ben/godis till Klenod. Men någonstans på vägen så förlorar jag mig själv bland halsbandsställen…

Jag är sugen på en bild på Indra med sitt halsband!

Klenod har också ett sådant i neonrosa. Hon passar jättebra i det och det är så mjukt och skönt!

Det halsbandet du fick till Indra som var från Limex som var ganska brett var sjukt snyggt och jag har letat efter ett sådant i affärer men inte hittat…

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Mindless]
1

Önskar att jag också kunde vara sådär Hurtta-frälst för jag vet ju att det är otroligt bra grejer! Tyvärr har overallerna konstiga mått när man har en liten hund och hittar inget som sitter riktigt bra :(

[memyselfandii]
0

Jag är precis samma här, ska imorgon köpa två y-selen till hundarna, en orange och en gul :P tiken har ett rosa halvstryp redan =)

Loveradio
0

Är också Hurtta-fantast och halsbandsgalen. Vill köpa fler trots att jag har så det räcker och blir över. Tungan ute vill också ha ett Hurtta Pro. Dom ser sköna ut.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Ronon-m]
0

#1 Ja dom är verkligen bra asså! Haha jag blev galen i Hurtta fastän jag inte trodde det skulle hända :)

#2 Haha precis, man försvinner in i halsbandsställena. Svårt att komma därifrån :D Ja bild kommer så fort jag köpt det! Men det blir den 4 maj, får inte köpa det innan för föräldrarna :/ Ja det från limex är jätte snyggt! Jag har märkt att det är väldigt svårt att få ta i, men jag har märkt att det finns på nätet.. Ska kolla upp en sida som jag kan länka til.

Edit: Här är några sidor med såna halsband :) http://www.djurplaneten.se/212/DAVID--HALSBAND-ROD-40--52CM

http://www.zoomarknad.se/product-view.asp?catid=19658&prodid=11820&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D19658

http://www.elperro.com.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=251&category_id=32&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=en&vmcchk=1&Itemid=1

#3 Vilke otur! Overallerna passar inte till Ozzi heller, men halsbanden och det är bra :)

#4 ÅH va roligt! Det är så kul att köpa nytt till dom :)

#5 Ja hurtta Pro är riktigt snygga och bekväma! Dom var väldigt snygga på Indra också, så det blir nog ett Pro istället för lifeguard :)

[Star-Di]
0

Hmm. Tyvärr så är jag nog en i den tråkiga skaran som tycker Hurrta sakerna är så fula. Förlåt… Vet att folk tycker de är skitsnygga osv, men det är för mycket reklamt över det märket. *duckar* Oskyldig

Jag har blivit riktigt kräsen när det kommer till hundsaker, koppel och halsband. Nu sist specialbeställde jag ett nytt halsband så jag kunde få bestämma färg på band, foder och storlek.Annars är ett märke som jag gillar Alac. De har bra och hållbara saker. Gillar deras kanalkoppel. Tyvärr lyckas hunden demolera de efter ett tag så jag är inne på mitt öm.. fjärde tror jag. Förvånad

Har faktiskt kommit ifrån den här känslan av att jag måste ha ett nytt koppel eller halsband. Kpöer nytt när det jag har går sönder och då löper jag oftast likadant som det jag hade innan. Tråkig är jag. Glad

[Forest]
0

Jag är inte hurtta sjuk Glad Jag köper mer snyggare o finare halsband i en liten butik så ser man inte ut som alla andra :) Nu råkar jag gilla hurtta med bla overall o täcke, men kan inte ha overallen på Donna då pälsen blir som en tovigmatta på henne :-X

[Ronon-m]
0

#7 Haha alla tycker vi olika :) Jag tyckte precis likadant som du om Hurtta innan, men när jag väl testade det på hunden så blev det plötsligt snyggt och jag kunde känna på kvaliten och mjukheten!

Jag hoppas jag kommer komma över mitt köpsug på halsband etc, men jag tror det är ett omöjligt uppdrag.. Kommer alltid bli kär i nya saker till vovvarna :)

Jag skulle även vilja köpa ett hurtta till Ozzi (min andra hund) också, men till honom har jag tyvärr ingen anledning, så det blir svårare att köpa ett till honom ;/

#8 Täckena är riktigt snygga! Hahahah självklart så har jag planerat att köpa ett nytt vintertäcke från hurtta nästa vinter till Ozzi Oskyldig *Fniss*

Loveradio
0

#9 Pengar är till för att spenderas tycker jag är en bra ursäkt för att köpa ett Flört

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Ronon-m]
0

#10 haha ja det är en väldigt bra anledning faktiskt! Den ska jag dra för pappa! Skrattande Det är ju mina föräldrar som får betala eftersom jag betalar av Indra varje månad tills jag betalat henne helt själv… Så pengar är jag utan ett tag till Skrikandes

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är också en sån där halsbandsgalen hundägare. Skulle nog kunna köpa nya varje gång jag är i en affär men det blir lite onödigt kanske Tungan ute

Debbie har ett hurtta lifeguard+reflexkoppel som används på kvällarna, riktigt mjukt och skönt!

- Mvh Emma

Mixxie
0

Haha, är likadan gillar Hurtta :). Min hund har 4 Hurtta koppel och 1 Y-sele ,1 halsband och 2 täcken ett värmetäcke och ett regntäcke (skulle vilja köpa en overall men finns inte min hunds storlek) :) Tycker att Hurtta är bra då det är ganska billigt :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

[Star-Di]
0

# 13  Din hund är bara så söt!

malinroth
0

Jag har också svårt att hålla fingrarna i styr när det gäller att köpa koppel och halsband, dock inte nödvändigtvis hurtta. Nelly hade nyligen ca 100koppel och halsband sammanlagt, har dock rensat nu så hon har väl ca 80-85kvar. Sen har hon 5selar och 4täcken en overall lite sockar och grejjer. På tok för mycket men jag har kommit fram till att det kanske är försvarbart om jag säger att jag samlar på det. Folk samlar ju på allt möjligt skit så varför inte samla på något man använder dagligen ;-) Dimma har bara 3halsband 3koppel och 1sele. Är riktigt nöjd trots att hon bara bott hos mig i ca 1 1/2månad :-) snart ska hon dock få en dragsele, men en sån har hon inte och sen måste hon få minst ett björkishalsband :-)

[Ronon-m]
0

#15 100 koppel och halsband?!?!!? Hahahah det slår ju mitt rekord :D

[memyselfandii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev inga selar, såg ett nithalsband och kunde bara inte lämna den där Tyst så alvin var "tvungen" att få den. En bild på hur snygg han är med halsbandet ;) har världens sämsta kamera :p

Juste! Jag hittade ett halsband som du länkade TS men det var föööör stort och den var inställd på minsta också, jag som velat ha en sån ett tag, men denna duger ;)

[Ronon-m]
0

Haha sånt är ju såå lätt hänt :D

Vilken otur med halsbanden.. men det nya hann fick var ju super fint! Passa honom kanon :D

[memyselfandii]
0

#18 Ja haha så typiskt mig att bestämma något annat dagen innan och sen när jag är där så går jag till halsbanden och checkar :D

Ja himla synd, får köpa sånt halsband senare :P Den nya är jätte fin, ser lite knäpp ut på bilden men han är faktiskt finare i verkligheten med den på ^^ Och tack förresten! Ser fram emot en bild på Indra och hennes nya halsband sen! Skrattande

malinroth
0

#16 ja alltså sammanlagt, inte 100 halsband och 100koppel.. än ;) Nej men hon är ju 9år också så jag skyller på att jag hunnit samla ett tag :P

[Ronon-m]
0

#19 Ja det kommer ju fler tillfällen att köpa saker på :D Bilder på Indra kommer absolut :)

#20 Jahaa, men om 9 år har jag nog uppnått samma summa :D haha