Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 4613 ggr
Viccan92
0

Arion foder

Fick idag reda på att affären där jag köper mitt foder ska sluta sälja det märket. Det är enda stället här omkring som säljer det. Så funderar på att kanske byta till något bättre.

Nu har jag ju tidigare haft lone star. Men hittade nu Arion och tänkte att det kanske var något. Tänkte fråga vad ni tycker? Tycker detta med foder är svårt.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

wesdi
0

Flört Torrfoderdjungeln är minst sagt snårig och svår.

Det beror på vilka krav du har på ett torrfoder. Vad vill du att det ska innehålla resp. inte innehålla? Vad tycker du är bra produkter i ett torrfoder?

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Noa-Nisse
0

Klenod åt Arion (Salmon & Rice) innan. Det är det enda torrfodret som hon inte är lös av i magen. det var ganska drygt också faktiskt!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Viccan92
0

#1 Jag vill ha mycket kött eller kyckling. Något foder som är bra för pälsen med.

#2 Okej jag ska komm ihåg det. Han blir lite dålig i magen då och då nämligen.

Viccan92
3

Köpte hem en tre kilos säck och började blanda ut. Då så plockade han ut Arion bitarna och lämnade dem gamla. Men det betyder ju iaf att han tycker om det.

Stormblomma
1

Aldrig hört om Arion faktiskt. Skall gå in och läsa lite.
Själv äter mina svansbarn Standardt och det är verkligen fantastiskt! (Och det enda min tik kan äta)

Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken

http://wingforsflocken.blogspot.com/

Viccan92
0

#5 Och jag känner inte till det fodret.

Glamgirl
0

Alla mina hundar äter också Standardt! Bästa fodret som finns!

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Royalz
0

TS du kan ju alltid beställa från animail (f.d foderbilen). Då får du det hemkört för 0kr om du handlar över 500kr.

Viccan92
0

#8 Är precis det jag gjorde. Köpte hem lite shampoo och godis till honom med. Gamla fodret finns att köpa där med men tror att Arion är bättre. Tintin verkar gilla det bättre med.

SamanthaJones
0

Här är det standardt som gäller och det funkar jättebra! Finns o beställa på foderbilen (animail) och där kan du läsa om det oxå!

här är deras hemsida så kan du läsa lite om dem! http://standardprodukter.se/

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Viccan92
0

#10 Så länge blir det arion iaf. Får se sen senare. Funkar det så blir jag nöjd. Har bytt foder så mycket pga av att veten sa att han var foderallergisk vilket var helt fel.

sofiek90
0

Mina hundar ratade det fodret, fick provpåse från mydog mässan..

MVH

Sofie

faw
0

Färskfoder är det bästa fodret :)

Viccan92
0

#13 Jo visserligen men känner att jag inte reder det riktigt. Ska se hur han blir med Arion. Han kanske fiser mindre. Har jag absolut inget emot.