Hundar och....
Går i tankar att skaffa en till familjemedlem, en kattunge.
Min valp kommer bättre överens med katter än hundar, hon tycker hundar är för "på" men katter duger tydligen
Så skulle gärna vilja se bilder era hundar med katten eller andra husdjur ^^
#1 aww söt bild :)
Katten är lite rädd för min hund som är lite mer "på" och gärna jagar henne men de kommer bra överens ändå. De brukar busa ibland och kan ligga i samma säng och sova tillsammans. :) Katten brukar även gå och stryka sig mot benen på hundarna när hon har kommit in och då ser hundarna väldigt förvånade ut. :p De undrar väl vad sjutton hon håller på med.
#3 haha mysigt att dom ändå kommer överens. Min hund är ganska försiktig av sig så hundar brukar hon tycka e läskiga(endast hundar hn inte känner dvs) när dom e för hyper och ska hoppa på henne, men katter är lugnare så det går bra :)
#4 Aww så fina. Ja, det är en jätte fin ras :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingen bild men väl ett videoklipp även om kvaliten är urusel så syns det ändå lite =) Mina föräldrars förra hund, Bella, och 2 av mina förra katter, Lucas och Charlie.

åh så fina bilder ni lägger in 

Vad mysigt!
Jätte mysiga bilder ♥
Sorry för OT…
Åh är det en raggis ? Har själv haft en raggis, lila mitted, och man kan se lite av honom i filmklippet =) Inom en snar framtid ska jag införskaffa en ny raggis men en bic. den här gången =)
inte min hund, men mina marsvin :P fast har hunden typ varje vecka ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tycker verkligen du ska skaffa katt :) Vi har en katt oxå och han o Enja leker bra, ibland blir Enja lite sur på honom när han hoppar på henne när hon sover. Men det verkar som han fattat att det är inte okej att göra så längre. De sover inte ihop som två kompisar men de leker o jäklas med varandra. Bra tips är att man hjälper någon katt/unge som letar nytt hem finns drösvis på hittekatter iFokus om du inte vill ha en renrasig kattunge :)
#20 Ja det är en raggis. Köpte han för 5 veckor sen, snart 6 veckor sen.
Han heter S*Raggedy Doll Dooley's och är Blå mitted.
Han är efter 2 Champion titlar! :)
Ja raggisen är en underbar ras, stora personligheter! =)
Min andra katt med min kompis hund, de älskar att leka tillsammans!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#29 Fotot saknas :P
/edit; inte nu mer ;)
#31 Det ville inte visas först så fick ta bort och göra om 
#28 Haha han har en stor personligehet! :P
Vad jag är avundsjuk. Min hund skulle aldrig tillåta att en katt eller något annat djur heller för den delen ligger hos honom. Kattungarna gick någerlunda innan dem lärt sig gå utan dem bara kravlade omkring men annars nej. Han bara morrar och funkar inte det så går han undan.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#39 Åh så sött! 
#40 Ja, det var det verkligen! Vi trodde inte att kattmamma skulle vilja ha hunden nära, men var ganska säkra på att hon skulle släppa in honom i rummet då hon är van och trygg med honom (vi hade hunden kopplad utifall). Men hon var hellugn och det var som att hon förstod att han bara ville vaka över dem och han i sin tur förstod att hålla lite avstånd för att inte skrämma de små.
(När de blev lite större blev de dock snabbt apdryga hälsar vovven!)
Här är jag i liten variant tillsammans med mosters katt, hund och kanin!
34-37 himmla söta bilder, din hund är verkligen poppis bland dina missar :)
#44 Aww så sött. Älskar finska lapphundar,underbar ras ♥
Åh vilka söta hund-annat djurbilder ni bjuder på :)
Önskas Bästa vän är Illern Ludde… det finns tydligen inget roligare än att leka med honom!
Lägger in en video på Algot när han var valp, då busade han jätte mycket med våran katt Polly 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Åååh va mysiga kort ni lägger upp!