Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2512 ggr
[Ronon-m]
0

Indra, då och nu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag redan haft Indra i 5 månader, gud va tiden går snabbt! Jag har suttit och kollat lite bland bilderna och sett att jo hon har ju förändrats. Jag har ju själv inte märkt det :) Här kommer lite jämförelsebilder från första veckan hos oss när hon var 4 månader och på bilder som jag tog igår nu när hon är 9 månader :)

Måste själv säg att jag är väldigt nöjd över hennes utveckling och tycker bara hon blir finare för varje dag som går!

Hon var 4 månader på bilden till vänster och 9 månader på den till höger.

[Ronon-m]
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så nöjd över hennes rygg :)

Cocoscream
0

Jättefin!:)

Med vänlig hälsning, Petra

Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu

Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com

[Ronon-m]
0

Tack! :)

NathalieT
0

Hon har ett väldigt fint ansikte måste jag säga, ser så lugn och femenin ut :)

[Ronon-m]
0

#4 Tack! Ja hon fick bra beröm av domaren på utställnignen för hennes huvud. Han sa att hon såg väldigt femenin ut :)

Cocoscream
0

Får man fråga vart hon kommer ifrån?=)

Med vänlig hälsning, Petra

Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu

Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com

[Ronon-m]
0

#6 Pm:ar dig :)

Arrowhead
1

Va vacker hon har blivit, riktigt fin! Oså såå söt, gör bara att jag längtar mer till en schäfer ^^

[Wolverina]
1

Hon e jätte fin! Kul åh se att det är fler som har hundar med jätteöron ;) Tycker det är kul att se hur schäfrar utvecklas färgmässigt från valp till vuxen. Dom ljusnar ju oftast väldigt mycket :)

Loveradio
2

Jätteroligt med en Schäfer med rak och fin rygg och inte en ful räkrygg Glad Jättefin

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Hanna
2

Fin! :) Känns som om Indra är ett vanligt namn på schäfrar. Vet en schäfer/rottis blandning vid namn Indra som är väldigt lik din :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

LLLINN
1

Jättefin är hon! Skönt att se att det fortfarande finns schäfrar med bra ryggar!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[Ronon-m]
0

#8 tack! jasså ska du köpa schäfer? :) #9 haha nej det är du inte ensamm om! hon har riktiga paraboler :) hon bleknar mer och mer hela tiden. hon har även börjat spricka upp i rött längs med hela ryggraden… så jag får se hur hon blirni slutändan :) #10 tack! jag älskar verkligen hennes rygg. stark och fin :) #11 tack!! :) #12 tack! jag är verkligen stolt över hennes rygg :)

JLNordin
0

Jag blir jätte glad att se ryggen ;) och hon är jätte fin, speciellt med sina paraboler :P

[Ronon-m]
0

ja det är många som ger mig possitiva komentarer om hennes rygg. Det är så roligt. haha hon har verkligen stora öron :D

JLNordin
0

det är så sött med stora öron, har en malle tik som alltid har haft stora öron och hon är 6år och har inte vuxit i dem än :P

[Ronon-m]
0

Hahah ja det är supersött! jag har en liten blandras också, även han har jätteöron fast dom är hängande så dom syns inte så mycket ;)

Arrowhead
0

#13 Ja jag vill de, men tillo börja med så kommer jag prova att va fodervärd åt en av försvarets schäfrar! Mamma var lite skeptisk till de i början men ju mer jag berättar desto mer mjuknar hon, hon ska prata med pappa o jag kommer förhoppningsvis få en i sommar :)

Beckibus
0

Hon är väldigt fin!Kyss

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Ronon-m]
0

#18 Åh va roligt! Schäfrar är underbara hundar, helt grymma! Hoppas det blir som du önskardå :) #19 Tack tack :)

Arrowhead
0

#20 Ja eller hur, har verkligen tänkt igenom de här och kommit fram till att de kommer bli sååå bra! Dom står ju för de flesta kostnaderna sen får man ju hjälp hela vägen och ska gå på valpkurser o liknande och allvarligt.. Vem vill inte ha en klumpig bedårande liten schäfervalp i huset! Ja valpar överhuvudtaget :D

[Ronon-m]
0

Ja det är superbra! Sen får ni även testa på rasen också.. och känna ifall det verkligen är rätt ras för er, och det är ju jätte smart!

Haha ja klumpig valp är verkligen rätt ord! Ibland går hon mig verkligen på nerverna asså… undrar hur många glas som gått sönder när hon slått ner dom med hennes viftande svans! Men dom är så underhållande och helt underbara. Schäfrar är så spciella Glad