köldkramp..
vad är egentligen det?
isiga tassar och haltande men är det verkligen desamma som köldkramp?
Bissa fick häromdagen ont i tassen och haltade, jag skulle ta bort is mellan trampdynorna och hon bara skreeek,, som att jag skadae henne på nåt vis och alla runt i kring kollade ju såklart.. :-(
kände mej asdum men,, kan det vara köldkramp? Jag fick bära henne en stund och hålla om tassen, sedan kunde hon gå ordentligt igen..
vad kan man göra för att slippa detta?
jag tror inte att hon skulle uppskatta att få på sej skor.. :-(
//Linda
Känns som att jag upprepar ett mantra, men fleecesockar från Björkis funkar ypperligt. Hundarna lär sig omedelbums att ha dem på sig, så att hävda att de inte skulle kunna ha dem på sig, är felaktigt.
Ja det är köldkramp om dom börjar halta. Jag skrev också ett inlägg om köldkramp för några dagar sen och köpte fleecesockar från Björkis som Maja tipsade om. Har inte fått dom än så har inte provat dom än dock. Och min hund har inte längre köldkramp då det har blivit lite varmare ute nu.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#3 Haha så söta
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

#4 hehe mmm jo,, vore ju nåt att knalla runt med ute va?? :-)
Men jag funderade på storleken på fleesetossorna,, ?
jag har en tibetansk spaniel… frågan är vilken storlek man ska ha då?
#1: Det är ju bra att du uppfattar att de fungerar så bra för de flesta men tycker det är lite dumt att uttrycka att man det är felaktigt att påstå att någon hund Inte kan ha dem. Eftersom att en av mina hundar är en sådan trots ihållande försök.
Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken
http://wingforsflocken.blogspot.com/
Ok då reviderar jag. Det är första gången jag hör att en hund inte vant sig