Agilitysida
Hej alla agilityälskare (inklusivt jag!!) !
Skulle bara vilja höra vad ni tycker om att skapa en egen sida om bara agility här? Skulle vilja skapa en men skulle vilja ha lite tips och idéer! Fast det är inte säkert att jag skulle få skapa en för jag är bara 12 år.. Det låter kanske oseriöst att en tolvåring (snart 13 men ändå) ska skapa en sajt här.. Men jag tycker det är kul att hålla på med sånt och gillar att ha ansvar! Och självklart har jag ett brinnande intresse för hundar och främst agility!! Så vad tycker ni? Vill gärna höra era åsikter! :)
Man måste vara 18 år för att bli Sajtvärd för en sajt.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Hej, för att Starta en sajt måste man vara 18 år gammal. Men jag håller med dig om att en agilitysida vore roligt, tävlingshundar iFokus finns ju annars. Men ingen specifik agilitysajt. I dags laget har jag fullt upp med mina sajter så att starta upp en ny sajt för mig är inte aktuellt 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Okej det var ju synd att man måste vara 18.. 
Men ska jag skicka ett mail och fråga iallafall eller är det ingen idé?
#3 Det är ingen idé. Men om du hittar nån som är över 18 och kan tänka sig att bli värd så kan du ju bli Medarbetare :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Okej synd 

jag tycker att det ska finnas en agilitysajt!
ts jag skickade ett pm! :)
Frågan är om det finns behov av en agilitysida här. Inne på Tävlingshundar finns det rum för agility, jag hade förstått det om den sajten var överfylld av agility men nu är det inte såpass. Finns nog andra kanaler många agilityaktvia håller sig till iställlet/också.
#8 Men jag skulle tycka att det var kul att det fanns en sida med BARA agility..!
#9 Vad jag menar är att det inte verkar som att det finns tillräckligt mycket "agilityaktivitet" där ens för att hålla liv i en agilitysida.
Men å andra sidan kanske det skulle väcka liv i folk, man vet ju aldrig.
Men alla kanske inte tävlar och vill vara med på en tävlings sida utan de kanske ska börja träna, och behöver lite tips och råd.. :)
Jag är gärna Medarbetare om någon fixar en sida :)
Det har funnits en sådan här tråd innan… Men då hände inget, men hoppas att någon startar en sådan sajt. Är gärna Medarbetare om någon fixar agility i fokus :)
Jag håller med:) skulle kunna hjälpa till också!
Med vänlig hälsning, Petra
Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu
Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com
#13 Javisst gjorde det det! Länk till en lite längre tråd.
#12 Kul att du ändrat åsikt! 
Jag är fortfarande intresserad av att ha en sån sajt, men jag är inte 18 tyvärr.
Vore det intressant med en sida med agility, där även agility för andra djur än hundar med är tillåtna att vara med ?:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, det skulle ju vara kul! Då skulle de kunna vara nån som är medarbetere med agility för hundar o nån för hästar osv! 
Har erfarenhet av agility med häst, hund, kanin & råtta;)
#18 Har du video på när du gör det med kanin? :)
tyvärr inte, var när jag va 7-10 år.. är idag 24 så var dåligt med filmkameror på vischan;)
#20 Aha okej trodde du höll på med det nu ;)
nej nu är det agility med mina hundar som gäller:)
#15 ändrat åsikt? ^^
#23 "Tycker också att det blir för mycket spridning.. om alla från tex taävlingshundar som håller på med agility flyttar till agility iFokus så blir ju den sajten mindre aktiv då det är väldigt många där som håller på med agillity."
#24 jaså, haha jo då stämmer det 
Är ju också ofta så, att man är negativt inställt till något man inte har någon nytta av. Du körde väl inte agility då, men gör det nu, vilket gör förslaget lite mer intressant eftersom du kanske har nytta av det 
Så gör jag i varje fall heeela tiden.