Mys
Eftersom jag inte mår bra så har jag vart hemma idag med hundarna. Men jag måste ändå plugga på examensarbetet så jag har suttit vid datorn sen typ 10.30 x) Men i alla fall, hundarna brukar alltid vara i mitt rum när jag är själv hemma med dom. Och idag ville dom ligga i sängen. Dom var så söta så jag var tvungen att ta kort på dom. Dom låg så ganska länge, men nu ligger schäfern kvar och Rosette har bäddat på klädhögen jag lagt på sängen så hon sover där.
MVH
Sofie
Naw gulligt 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Tack :-)
MVH
Sofie
Vad mysigt, vilka sötnosar! Vad är det examensarbete du gör?
#3 Tack! Dom gosade så hela dagen, eller tja. Rosette gosade med Vicki och Vicki bara blängde på henne… Men hon flyttade ju inte på sig så jag antar att det va okej ändå
Jag och en till ska göra en studie om killfärger respektive tjejfärger i förskoleklass/fritids (har väl inte bestämt riktigt än vilket av det). Och naturligtvis kastades vi in i det i början av terminen när vi inte setts på hela förra terminen för att sedan inte arbeta med det i september igen. ^^ Vi har iaf tänkt att intervjua pedagogerna och ha enkäter till föräldrarna, då stor del av barnens påverkan kommer från hemmet.
MVH
Sofie
Aw, vad gulligt! :)
#5 :)
MVH
Sofie
#4 Intressant ämne. Får ni göra exjobb tillsammans? Vi var tvugna att göra själva. Jag gjorde ett arbete om vilka miljöfaktorer som påverkar boplatsval och fiskgjusar så jag var ute med båt en sommar i Mälaren och mätte och räknade träd :P
#7 mysigt å vara ute en hel sommar på båten :) Ja, dom ville att vi skulle jobba i par. Men jag är inte den som frågar folk om sånt så jag hade ju liksom räknat med å vara själv. Men så delade hon på en grupp som ville vart 3 å sa typ "Ni två arbetar tillsammans å så är du med Sofie". Så det löste sig. Lite surt för de andra, men dom är väldigt snälla å han jag jobbar med är inte en sån kille som bara dumpar arbetet på mig utan vill gärna dela upp det och att vi sitter tillsammans å disskuterar. :)
Ja, jag läser ju förskoleklass/fritidsverksamhet och det har ju med framtida yrke att göra. Genusfrågan är ju alltid ett hett ämne. :) jag tror det blir bra :D
MVH
Sofie
Naaww, vad söta de är 
// Hannah
#8 Okej, för oss fick man jobba tillsammans tidigare men de tog bort det eftersom de tyckte att det var så svårt att betygsätta individuellt. Det är ju lite svårt att hitta någon att jobba tillsammans med också för alla befinner sig på olika platser i utbildningen. Vi pluggade tillsammans i två år och sedan väljer alla olika kurser och olika vägar. Skönt att du fick någon att samarbeta med som verkar funka bra i alla fall. Det är ju jätteviktigt hur det går på exjobbet. Hoppas att det går bra för er!
#9 :-) #10 Okej. Ja då blir det ju svårt att hitta rätt person att jobba med. Kravet är att vi ska gå samma utbildning å då blir det ju lättare ;) Tack :-)
MVH
Sofie
Ser ingen bild 
#12 Kolla igen ;) Ja ser bilden nu i alla fall.
MVH
Sofie
13, nu ser jag den
någon bugg tydligen
ÅH vilken söt bild det där är kärlek 
#15 buggar e inte bra ;( Ja, dom håller verkligen ihop, alltid. Bästaste kompisar
MVH
Sofie
Vilken otroligt söt bild 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#17 tack!
MVH
Sofie
Hihi så gulliga 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#19 Tack! Jag har massa bilder på hundarna då dom ligger å gosar. riktiga myshundar! <3
MVH
Sofie