Tidsfördriv lek!
Hej! tänkte starta en liten "lek" här för dom som vill haha ;) den går ut på att den som börjar säger en hundras (jag), och så ska en annan person säga hur en dag skulle se ut om den personen hade den rasen (inte jätteinvecklat men typ i det stora hela :)). Sen säger den personen en ras som en anna får svara på o.s.v :)
jag säger border collie :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hade jag haft en border collie hade jag tränat vallning med den, freestyle och agility :) Så en hel del promenader såklart, men även mysstunder på kvällarna & på morgonen :)
Sankt bernhard
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hade jag haft en Sankt bernhard hade jag nog bott i Lappland med den.. ( jag har ingen aning om vad de gillar att göra utom att de gilalr snö..)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#2 säg en ras oxå :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Ojdå!
American Staffordshire Terrier :)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Om jag hade haft en American Staffordshire Terrier hade jag tränat lydnad, spår och agility (har en på klubben som tränar och tävlar agility med den och dom är jätte duktiga) samt hade jag ställt ut en del också då jag tycker det är roligt oavsett ras.
Kanaan dog
Om jag hade en Kanaan dog så skulle jag ställa ut och tävla lydnad :)
Borzoi
Hade jag haft en Borzoi hade jag nog hållt på med lacursing (stavning?) och kanske utställning :D
Och massa mys :D
Boston Terrier
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om jag hade haft Boston Terrier hade jag kanske hållt på med utställning, tricks och lite freestyle och agility på hobbynivå :) sen promenader och massa myys!
Shetland Sheepdog
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Om jag hade en Shetland Sheepdog skulle jag träna alla möjliga sporter även tävla då lite bruksgrenar och agility lydnad flyball och freestyle. Det skulle vara kul att ha med den på landet så den fick springa fritt och testa valla fåren. :) ÅÅHÅ heeel myyyysss sedan skulle jag köpa den ett fint haldsband!! :)
Belgisk vallhund :)
M jag hade en belgisk vallhund hade jag vallat, tränat lydnad, gå på utställningar, gå på äventyrspromenader och tränat agility. Självklart mys och lek också ;) Engelsk bulldogg
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Om jag hade haft en engelsk bulldog så hade jag gått promenader & ställt ut (inte en ras som faller mig i smaken dock)
Australian Shepherd
Har en helt underbar! :) jag skulle låda den valla tävla i alla möjliga olika grenar ställa ut gå långa mysiga promenader! :) Den skulle även få leka med min nuvarande aussie!! :) gå kurser och ha skoj!
* Labraor
Om jag hade haft en labrador hade jag utbildat den till terapi och besökshund, tränat lydnad, apport, spår och sök.
Weimaraner
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Skulle träna apport (stavning?), lydnad & agility, även testa på rallylydnad samt freestyle :) Gå kurser och vara aktiv. Detta helst för jakt varianten.
Nova scotia duck tolling reteriver.
Hade jag haft tollare så hade jag tränat lydnad, viltspår, apportering och ev. sök.
Hollandse herdershond
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Om jag hade en Hollandese herershond så skulle jag träna/tävla i sök, viltspår, tävlingslydnad, freestyle och rapport :)
Broholmer