Valpen har aldrig varit ute..
Hej! Min valp som kommer nästa lördag har aldrig varit ute.. Uppfödaren tyckte att det vara för kallt ute när dom föddes och sen har det varit 10minus hela tiden tills nu. Det jag undrar är ska jag vänja honom vid kölden eller ska jag bara gå ut med han som vanligt?
Tacksam för svar!
tass
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
För att få honom rumsren så måste du ju ut, men du kan ju tex om han är van att gå på tidningar, ta med dig en tidning som han får stå på så att det inte blir så kallt för tassarna. Vet inte var i landet du bor, men där jag bor är det massor med snö, så jag skulle ta en tidning, sen ser du ju på valpen hur den reagerar. Den kanske blir överlycklig över att få springa i snön :)
#2 Okej tack för svaret! Jag tar ut honom en kort stund när jag får hem honom och så får jag la hålla på så en stund! :)
Sen är det ju väldigt nytt och spännande och kanske läskigt för en liten valp att vara ute första gången, så jag hade börjat med korta stunder av den anledningen också. Är det valpen på bilden som kommer?
vilken sötnos! lycka till 
Jättefin! Valpar är så mysiga :)
Naw vilken sötnos :o :)
// Hannah
åh valpen ja vill också ha 
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Söt :)
jag hade släppt ut den bara som inget hade hänt :)
Hihi tack alla som har skrivit! Ska verkligen bli spännande! :) Och tack för tipsen!