Liknar din hund dig?
Liknar din hund dig, eller kanske liknar du din hund?

Inte till utseendet men lite till sättet
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, vad tycker ni? ;)
Personlighetsmässigt är vi väldigt lika. Familj och vänner betyder mest för oss, vi är reserverade mot främlingar, vi gillar när det händer saker, att vara ute och allt gottis! :) Och vi älskar att kramas!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hehe kanske inte så lika utseendet men vi gillar att skratta och leva livet .. och jag hatar att gå till skolan och min hund hatar när jag har går till skolan så e kan ju va lika hehe ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

ja.. vi är svartklädda. vi gnäller när vi är i bilen och vill någonstans snabbt. (jag fick panik när jag var påväg till studentfesten och pappa körde fel, nicki brukar gnälla när vi är påväg till stranden) och vi tycker om att slicka tallrikar. :D fast hon gillar bollar, o jag har inget bollsinne.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Ja, Borzoien och jag liknar varandra. (enligt folk som ser oss iaf.)
nee inte till utseende kanske, men vi är både lite reserverade mot främlingar, vi är lika klantiga o tankspridda också, sen älskar vi båda snö.. så lite lika är vi nog =D

Två av mina hundar är lika mig både till utseendet och sättet. Den tredje är inte lik mig på något sätt och kanske därför passar vi så bra ihop! Vi kompletterar varandra.
Beror på om ni tycker Emma och Skorpan är lika varandra, Emma är lugn och Skorpan kan man väl diskutera =)
Jag tror mer det var för att ni är vackra båda två :)
Tänk att det tycker jag också Hera =)
Och vad säger man Emma?????
ja ni är vackra båda två =) o Lotta du o skorpan e allt lite lika me för du e me vacker= )
Klart när barn har en fin mor att brås på!

Nej, mina hundar liknar defenitvt inte mig. :)
Upps nu vart jag allt lite generad Malin och Kerstin…..
nämen, nu blev jag lite generad med
tack så väldigt mycket :)
Upps jag vart så generad så jag glömde säga tack 
haha, tokmamma! jag har nog ärvt från dej att bli generad när jag får komplimanger ^^
Ni e roliga ni :P
Det vet jag smittar iaf *ASG*
Hera har du nå nya bilder på Hades? Nu var det länge sedan man såg honom =)
Har fått höra att jag och Mexx är lika knäppa…
Vi har väl båda lite konstiga idéer ibland, är morgontrötta och tycker om att åka bil ;) Så kan vi vara bra lata båda två ibland också..:P
Sen så finns det väl en hel del olikheter också, Mexx är kvällstrött också, vill sova tidigt.. Så tycker han om att springa och hålla på ^^
Utseendet är nog inte värst likt, jag har bara två ben och är utan svans ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Lotta, tyvärr har kameran lite prob ;) Ska nog fixa den imorgon, då ska du se att det kommer foton igen :)
Ja det var ju ett tag sedan man såg nå bilder på sötisen…men nu har jag fått sett, och jag känner mig äntligen nöjd för stunden ;)
inte ska ni bli generade =)
Lotta: Vad bra ;)
Hehe jag har aldrig kunnat tagit en komplimang…antingen har jag svarat- du är ju knäpp eller så har jag bara skrattat och rodnat enda ner till tårna *fniss*
Äntligen Hera nu har du räddat min dag *ler*
mina grabbar säger att snodden och jag är lika, eftersom vi är lika envisa och pajaslika bägge två,humorn ligger aldrig långt bort, och påhittig och smart är han som få ibland ;-).
Lyssna på dina grabbar…barna har alltid rätt ;)
Hahaha du får sträcka ut tungan…likheten kanske sitter där =D
#34 haha , kanske det XD får gö det på nästa kort XD
#34 haha , kanske det XD får gö det på nästa kort XD
Hahaha då ska jag jämföra ´jag lovar ;)

Japp, Zeke liknar mig! Han är ful han också!

#33 Haha, det såg ut som att han drog i din kind! xD
Hahaha…jadu lotta det sägs ju att av barn får man höra sanningen.

Ja, det stämmer bra Lena! , (är själv barn, 12 år XD) 
41,du ser vilken klok tantis jag är hahaha…
Lena vi är kloka, kloka som bokar *ASG*
yes lotta vi är klokast av alla :-))))
Japp…och det är vi som bestämmer 
Inga fler som har en hund som liknar dom?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag liknar en av mina hundar väldigt mycket till sättet, lite reserverad, men alltid glad, och vi vet om att vi är snyggast ;) (Iaf Zelda vet om det, då nån försöker klappa henne så kollar hon på dem som -Jag är för snygg för dig så du är inte värd att få klappa på mig) Fast hon är väldigt mammig också, men det är mysigt ^^
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Lika som bär i sättet iaf, utseendet vet jag inte riktigt. :)
Humörsvängningar, griniga, bits och slåss. Så kan vi ju vara supergulliga också. Och mer eller mindre lydiga. 
Båda älskar att rusa runt i skogen (ja, hur som helst bland stenar, stockar och träd, stigar är ingenting för oss) och åka bil. Att bada är ingen höjdare, men kan blöta oss om det är väldigt varmt. :)
Folk säger att det märks att mina hundar är just mina. Många tycker speciellt att jag och min tik är väldigt lika i sättet, och det är vi också. Fast hon är mycket snällare än vad jag är 
Även jag och hanen har våra likheter, jag skulle säga att jag är en blandning utav båda två.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Jadu.. Vi tycker att lata oss men vi kan även promenera i upp mot 4 timmar när vi väl kommit ut, vi båda älskar mat/godis, vi ääälskar att busabusabusa och så har vi båda det här: *lekaleka* men nej inte sådär! typ. alltså om hon leker med andra hundar kan hon busa ett tag och helt plötsligt säga ifrån, precis som jag - fast jag springer inte runt och leker :) Ja jag måste nog säga att vi är ganska lika!
Jag har fått höra att om jag vore en hund skulle jag vara Ture. Man kan inte vinna över honom, vi måste hela tiden kompromissa. Vi gör som jag vill först så gör vi som han vill sedan. Därför fungerar det extremt bra med omvänt lockande när vi tränar! ;)
Ingen av oss har något vidare tålamod, vi vill göra allt nu! Och förstår vi inte vad något går ut på så får det vara! Därför måste jag belöna varje litet steg för att han inte ska "tröttna" vid klickerträning.
Vi är nog rätt lika gällande det sociala också. Älskar att umgås och är rättframma, men det ska ske på våra villkor och blir det för intensivt så drar vi oss undan. Inte på ett skyggt sätt utan bara går iväg och ignorerar.
Om det stämmer, att jag är lik min plutt, så blir jag glad. För han är världens underbaraste!
Min hund är en riktig mes! Men vi har många lika egenskaper: Vi är lättlärda :) Vi är galna i godsaker! Vi vill alltid ha sista ordet :D Oftast mycket snälla, men alla har vi våra dåliga dagar =) vi hatar att bli borstade! Men vi är rätt olika också! Han hatar bad, jag älskar bad. Han vill vara korthårig, jag vill ha långt hår. Han tycker att mina gerbiler är äckliga, inte jag :D Han är ofta avundsjuk på att katten får mat när den vill. Haha han är för go! ;)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Båda älskar långpromenader ute i regnet :P fast det ör bara jag som älskar regnet.. :D
Haha :)
Jag är mer lik ponnyn än hundarna. Men lite lika till sättet e vi väl, även om hundarna i sig är väldigt olika på vissa punkter..
MVH
Sofie
Vi är lika tillsättet ibland, utseende mässigt är vi väl inte så lika. 
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Absolut inte lika till utseendet, jag är dessutom mycket ljusare i håret nu. Men vi är båda sociala, ständigt glada individer, vi föredrar sovmorgon framför tidig uppstigning, ena stunden är vi lugna och stabila - andra stunden är vi livliga och uppe i varv… Till sättet skulle jag kunna kalla oss själsfränder!
Frågan är om hunden BLIR som sin ägare eller om det helt enkelt handlar om en perfect match :)
Hmm, nä inte till utseendet tror jag ;)
#62, 63 Oj vad fina hundar du har! Tycker ni alla tre verkar lika :D
#65 Otroligt lika faktiskt! Haha härligt ! :D
#64 Aww va gulligt av dig :)
Ja vi kanske är lika alla då, har inte tänkt på det. Men de är vackra så jag ser de som en komplimang hehe.
Har du ingen bild på dig själv och din hund?
#65 Frallor e helt underbara! Och ni liknar varandra! Jättefina :)
#66 Hihi, Thanx!
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
#67 har massor, men vet inte riktigt hur jag ska föra över dom från system till dator :/
#65 Ni liknar faktiskt varandra jätte mycket! Jätte fina :)
#70 Thanx! Ja hon är min lilla håriga bäbis =)
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se