Har blivit brunett!
Blonds have more fun? Jag tror inte de nu när jag blivit Brunett;)
Watch out=)=)
haha men d e kul o byta färg ibland =)
ja första gången jag är brunett, har alltid varit blond. Vad har du för färg? grön, lila, gult, orange?:P
Skoj! Visst är det kul att byta färg.
Kort? Före o efter??
haha nee jag har blondt =D

Hjälp!! Jag har blivit BLOND, precis i DENNA stund sitter jag med färgen i håret. Och jag är livrädd att det ska bli orange! Jag har förut haft mörkbrunt hår med lite inslag av rött i nästan 6 år.
VAD GÖR JAG IGENTLIGEN :O
men de kan bara se ut så när du har inne färgen..:) Jo jag kan visa kort när jag har tagit ort på håret;)
Hahaha helena, jag kan lova att man som brunett har mycket roligare en en blondin…..tro mig jag vet 

Jag skulle vilja se bild på nya färgen, har du det ? ^^.
ja vill me se bild =) o Lotta när får vi se en ny bild på dig =D
Vilken bild 
brunetter har de mkt roligare med kameran :D *ler*
ja du får välja vilken bild som helst bara du e me hehe =D
ska ta kort imån!! de elite röd brunt… tycker de e rätt snyggt, men har svårt att vänja mej!!
Man vänjer sig fort =))
Jag drar nog ut på det ett tag till…så du får vänta på bilden Malin ;)
aha okej.. lär ju träffa dig innan jag får se mer bilder =D

Jag säger bara blääää! Jag blev som sagt orange i skallen, och fy vad fult det är.
Vad tråkigt, nu får du färga om det till brunt igen!
Det är lite lurigt att bleka hår när det finns lite rött i.
#16 Ta det på salong, eller köp en till färg (gärna sån med silver i) och låt den sitta i läääänge. Står väl 30-40 minuter på förpackningarna.. 1,5 - 2 h säger jag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nu fattar jag inget. Har vi inte sett en bild på Lotta?
Vem är det då jag har kort på? Eller hade det med hårfärgen att göra?
ja de finns att köpa silvershampo som bleker de gula!!
jo vi har faktiskt fått se EN bild på Lotta =D
VAR?VISA
Pfsss Kerstin dom vill bara ha bilder för att luskolla om jag fått nån mer rynka…men jag ska banne mig ut och köpa klädnypor och sätta i nacken, sen kan dom ju kolla bäst dom vill 
Du Lotta, jag har sparat det ungdomliga kortet på dig. Men jag tänker inte visa dem för då vill de veta hur du kan vara så ungdomlig o snygg!
jag har också sparat kortet på dig Lotta =)
Helena kortet finns i nån tråd här nånstans.. tror d e i den "hur ser du ut"
Åsså började hon stamma igen!
Hon ville väl se till att Helena inte glömmer bort det =))
Håll hårt i det Kerstin, vill inte att det ska komma ut på andra sajter…du vet varför 
Jösses vi hatr väl nog med ching-tjongarna. inte vill vi få världens karl-gäng efter oss!
stammar.. haha jo kanske lite då =P
vet du kerstin att du verkligen har kortet på Lotta? har du kollat så d inte är borta?? =P
#30 Vissa saker ni håller på med har redan kommit ut på andra sajter… http://ridsport.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=a66412d6-fd71-400e-979b-e21592bac7ce
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hahaha rullstolsjakt =D va d kerstin o Lotta tro??
Jaa, det var det jag gissade på.. Var ju eldriven så. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha ja måste vara dom =D
Vi kan väl inte komma ihåg allt vad vi gör heller!
Men för säkerhetsskull har jag varit o dementerat. Jag minns INGET av något sådant. Inte Lotta heller.
Klart ni inte gör efter all öl…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
*singing in the rain* lallaallll
hahah ni kanske inte ska dricka så många öl nästa gång =D

haha d va lite gult ja =D

#42 LITE?! Jag ser ju inte riktigt klok ut!
haha meh d kan ja ju inte säg.. =P men ok då ser inte klokt ut.. men d går ju alltid o fixa till ju, gå till en frisör så blir d blont ska du se =D
Såååå farligt var det väl inte ;) Så där har jag sett ut en massa gånger 

jodu malin, du kan visst säga sanningen här :P haha, för jag tycker själv att det ser förjävligt ut. m, har försökt få tag på en frisör hela dagen. men inget svar.
haha jag har också vart gul i huvudet några ggr.. men d brukar lösa sig tillslut =D hoppas du får tag på nån under dan…
Har du använt silverfärg? Det bleker inte lika många nyanser som "vanlig", men slår ut det gula mer. Annars så är väl frisör rätt smart kanske. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sliter det inte sönder håret något hiskligt? Jag har ljusa slingor o blekmedlet sliter något ruskigt på håret tycker jag.
Jag har en snoris, som också hade den hårfärgen. Men det går ju att rätta till!

joni, jag har provat silvershampo.. inget hände. frissan nästa.
Inte silverschampoo, utan blekmedel, sånt du köper i affären och troligtvis har använt nu när du har blekt.. Bara att det är silver i. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vad står det på paketet då? kanske ska prova det nästa gång. Det jag köper tror jag det står slingblond, eller nå't.