Säljer/omplacerar Chihuahuaor?
Hej alla!
När jag tittar på blocket för att det är lite roligt så ser jag väldigt ofta Chihuahuor som säljs och omplaceras väldigt ofta?
Chihuahuaor verkar ha blivit riktigt populära :S För på SKK fanns det hela 64 annonser senast jag kollade.
Men det är ju inget fel att folk vill ha en Chihuahuaor men det är så synd när fel folk skaffar dem :( Jag blir lite ledsen över det, vet själv en Chihuahua som min sambos syster räddade från ett dåligt hem, han var typ pissgull… men nu är han mer cream efter bad och omvård.
En annons på blocket:
Jag gör mig enbart av med ***** som min lilla kille heter för att jag ska flytta där det är fler trappor än vad mina ben orkar gå upp och ner för flera gånger om dagen , jag har en annan hund också och jag känner att jag inte klarar av att ha båda två , så därför har jag tagit detta svåra beslut för han är verkligen min lilla bebis!
***** som han heter är en renrasig Chihuahua och är 13 månader gammal , jag har ingen stamtavla på honom men hans mamma har jätte fin stamtavla men ingen vi lyckats hitta nu pga flytt .
Jag vet inte om jag ska bli sur eller ledsen eller kanske glad? Det posetiva är ju att de iaf omplacerar när det kännder att det inte klara av det?
Men samtidigt undrar jag varför man inte tänkte på de tidigare om man verkligen kunde orka med 2 st hundar?
Jag har delade känslor om sånt här :(
Jag har 3 st Chihuahua och bor 3 tr upp utan hiss. Den enda chihuahuan som jag bär upp och ner är Gizmo som har patella. De andra klarar galant att traska i trappor.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag kollade runt på köpes annonser på blocket och det var väldigt många som stod i stil med "vi vill ha en liten hund, har inte pengar att köpa en dyr hund, men får mycket kärlek"
En hund kostar pengar, har man inte råd att spara ihop och köpa en hund, hur ska man ha råd när det händer något?
Det jag reagerar på är priset på dessa renrasiga blandras chihuahuor…